Skip to content

סדנת טיקטוק לבעלי עסקים, חברות וארגונים

  • by
5/5 - (1 vote)

עד כמה שזה פשוט, כך זה מסובך. למעשה כדי להצליח לתפעל טיקטוק צריך הרבה יותר מלצפות בכמה סרטוני וידאו אונליין ולקוות לניסים. אנו מציעים מגוון סדנאות טיקטוק שונים לחברות, ארגונים ובעלי עסקים שילמדו אתכם מ – 0 את פלטפורמת הטיקטוק עד לרמה הגבוה ביותר.

מה לומדים בסדנת הטיקטוק?

במילה אחת "הכל" ואם נצלול אל הפרטים הקטנים ביותר, למעשה בסדנאות הטיקטוק של "טרנד" אנו מתאימים את הסדנה בדיוק אל הלקוח. ניתן לבחור סדנה בהתאמה אישית אל חברה או ארגון כדי שנשים דגש בדיוק על התכנים אותם תרצו להעביר בפלטפורמת הטיקטוק, אנו נבנה יחד אתכם את מודל הסדנה כדי שהתוצאות שיתקבלו בסוף הסדנה יהיו גבוהות מן המצופה.

האם הסדנה היא פרקטית?

אנו לא מאמינים בתיאוריה, למעשה הסדנאות של "טרנד" הם סדנאות 100% פרקטיות בהם צוות המרצים מסביר בלייב מה עושים, נותן משימה לתרגול ולאחר מכן בודקים את הכל יחד. כך יוצא מצב שכל המשתתפים במהלך סדנת הטיקטוק יודעים לפעל באופן עצמאי את החשבון, לצלם ולהעלות סרטונים ללא שום מאמץ מיוחד.

איך מזמינים סדנת טיקטוק?

ניתן תמיד ללחוץ על כפתור הווטסאפ שנמצא לאורך כל האתר, להשאיר פרטים באחד מן הפופאפים שקופצים לכם כאן באתר, להשאיר לנו מייל בכתובת: [email protected] או אפילו לחייג ישירות את המשרד שלנו שמטפל בהזמנות סדנאות לארגונים וחברות בטלפון: 03-3814540

האם אצא בסוף סדנת הטיקטוק עם סרטון משלי?

לפחות אחד, מכיוון שהסדנאות שלנו הם מעשיות ברמה הגבוה ביותר אנו מצלמים, עורכים  ומפרסמים בסדנה סרטונים רבים בטיקטוק, לכן אין מצב שאחד ממשתתפי הסדנה לא יפרסם סרטון.

מה קורה אם אני מתבייש להצטלם?

זה טבעי ולגיטימי להתבייש להעלות סרטונים לטיקטוק ולכן בסדנאות שלנו ישנם מקום גם לאנשים ש – "בורחים" מהמצלמה, אנו מלמדים איך אפשר עדיין לצלם, לערוך ולהעלות סרטונים ועדיין להישאר אנונימי כך שיש מקום לכולם בסדנת הטיקטוק שלנו.  ניסיון העבר שלנו מלמד שגם המשתתפים הביישנים ביותר לאט לאט נפתחים במהלך הסדנה ולבסוף נהנים הרבה יותר מכולם.

כמה זמן עורכת סדנת טיקטוק?

הסדנאות של "טרנד" מותאמות ללקוח הקצה ולכן במידה ואתם ארגון או חברה גדולה אנו עורכים שיחת התאמה יחד, בודקים מהם המטרות אותם תרצו להשיג ומתאימים עבורכם את זמן הסדנה. למעשה הזמן המינימאלי להזמנת סדנה מקוצרת הינו כשעה.

האם יש לכם סדנת טיקטוק לבעלי עסקים קטנים?

בוודאי, אנו לא פוסחים גם על בעלי עסקים הקטנים ו"טרנד" מציעה סדנאות פתוחות לבעלי עסקים קטנים במועדים שונים לאורך השנה, תמיד ניתן להשאיר לנו הודעת ווטסאפ ולקבל מידע בעבור סדנאות לבעלי עסקים קטנים.

האם אפשר ללמוד את טיקטוק באופן פרטני?

אכן כן! יש לנו אופציה ללימודי "טיקטוק" באופן פרטני אחד על אחד. ניתן להזמין שיעור פרטי ממרצה שיגיע עד אליכם או לחלופין לבצע את השיעור באמצעות פלטפורמת "זום" מרחוק.

מאיזה גיל ניתן להזמין סדנת טיקטוק?

הסדנאות של "טרנד" מותאמות לכל לקוח, ולכן אנו עובדים היום גם עם בתי ספר, ארגוני נוער לצד חברות ענק כמו "שופרסל" ו –"כלל ביטוח ופיננסים" הגיל המומלץ להזמנת סדנת טיקטוק הינו גיל 12 ולצד זה ניתן להזמין גם לגיל השלישי סדנה כך שאין תקרת גיל אף פעם להתחיל ליהנות מחווית הטיקטוק.

למה עדיף לי ללמוד טיקטוק מאשר ללמוד אינסטגרם או פייסבוק?

תמיד טוב ללמוד הכל, אך אם נערוך השוואה בין הפלטפורמות השונות – טיקטוק משאירה אבק לאינסטגרם ופייסבוק ברמת החשיפה, כך שאם הכסף שלך חשוב לך ויחד עם זאת חשובות לך תוצאות תוכל להגיע לביצועי שיא רק באמצעות פלטפורמת הטיקטוק. כדי להגיע לחשיפה גבוה בפלטפורמות המתחרות תאלץ לשלם סכומי כסף נכבדים אל מערכת הפרסום הממומן בעוד בטיקטוק לא תצטרך להוציא אגורה אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן