Skip to content

הפעלות יום הולדת טיקטוק

הפעלה יום הולדת טיקטוק לך ולכל החברים.

העברנו גם לארגונים גדולים הפעלות ופעילויות

מזל טוב ליום הולדת
0

הפעלות יום הולדת טיקטוק לילדכם

אם הגעתם לדף הזה כנראה הבנתם שנגמרו הימים של ״משחק הכיסאות״ , ״פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ״ ו – ״תקליטן״ במקום דיג׳יי. ימי ההולדת של השנים האחרונות הפכו למוגזמים יותר, מושקעים יותר והכי חשוב מרגשים יותר. יום הולדת היא חוויה שאנו זוכרים אותה לנצח. חוויה שאנו נספר לילדים שלנו איך חגגו לנו וכמה התרגשנו. ואין תחושה מדהימה יותר מלראות את הילדה שלך מחייכת בלי סוף ביום הולדת טיקטוק שגורמת לה להפוך להיות מלכת בית הספר ולחייך בלי סוף!

לאילו גילאים מתאימה יום הולדת טיקטוק?

01

כמו שכנראה כנראה הבנתם לטיקטוק אין גיל.. אם בעבר היה מדובר רק בילדים היום כולם נמצאים בטיקטוק החל מהמורה בבית הספר שמתעצבנת שגוללים בטיקטוק בשיעור ועד לסבתא שצוחקת מהסרטונים שנשלחים בקבוצת הוואטספ המשפחתית. למעשה אתם אלו שתבחרו את הגילאים לפעילות יום ההולדת של טיקטוק ואנו נדע להתאים עבורם את הפעילות המתאימה ביותר. למעשה לצד ימי ההולדת אנו מציעים גם סדנאות טיקטוק לבעלי עסקים, ארגונים וחברות ויודעים להתאים לכם את המנחה הטוב ביותר בעבור האירוע שלכם ובכך לספק לכם חוויה יוצאת דופן!.

יום הולדת טיקטוק

כמה עולה יום הולדת טיקטוק?

02

ובכן, זה משתנה בהתאם לסוג החבילה אותה אתם בוחרים. ניתן לבחור חבילות בסיסיות, חבילות מתקדמות וחבילות פרימיום אשר כוללות מגוון מתנות למשתתפות בה ועשרות הפתעות יוצאות דופן כמו הבאת כוכב טיקטוק ליום ההולדת שיצטלם עם כולן. אנו חרטנו על דגלנו הנגשה מלאה לכולם וכולן ולכן המחירים שלנו הוגנים ומספקים חווית יום הולדת ברמה גבוה מאוד כבר ממחיר נגיש של כמה אלפי שקלים בודדים לצד אירועי ימי הולדת קיצוניים אשר יכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים ומלווים ע״י חברת הפקות חיצונית שעובדת בשיתוף פעולה מלא איתנו ואחראית לאירועים הנוצצים ביותר שהתקיימו על גבולות מדינת ישראל. אתם תבחרו את התקציב ואנחנו נדע להתאים לכם את החבילה הטובה ביותר.

האם אפשר לשלב עוד פעילויות מלבד יום הולדת טיקטוק?

בוודאי, במידה והילדה שלך אוהבת גיבור על כלשהו, דמות מצויירת או כל דבר אחר אנו נדע לשלב את יום הולדת הטיקטוק יחד עם אהבותיה

בסופו של דבר הילדה שלך היא הכוכבת הגדולה של האירוע וחשוב מאוד שהיא תהיה מרוצה. ניתן לשלב את יום ההולדת החל מהפתעות קטנות (כמו עוגת יום הולדת מעוצבת) ועד לרמות המשחקים, העיצוב והפעילויות באירוע שישלבו את שני הדברים יחדיו. שבוחרים שילוב של יום הולדת טיקטוק עם נושא נוסף חשוב מאוד לבדוק שאכן השילוב מתקבל ולא מדובר ביותר מ – 2 שילובים כך שנושא היום הולדת יהיה מבולבל ולא מקצועי. לכן אנו תמיד ממליצים לערוך שיחה משולבת עם ההורה וילדת יום ההולדת כדי לוודא שאכן יש הסכמה מלאה על הכל וכולם יהיו מרוצים, שמחים ומאושרים.

הפעלות יום הולדת טיקטוק לילדכם

ובכן זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך, כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור הוואטספ הירוק שנמצא בצד, לשלוח אלינו הודעה ולרשום:

שם מלא:
תאריך יום ההולדת המבוקש:
שעות יום ההולדת המבוקש:
מיקום יום ההולדת המבוקש:
ותקציב יום ההולדת.

אנו מעבירים את המידע לצוות הפנימי שלנו ובודקים בשלב הראשון עבורכם את הזמינות של הצוות שלנו (כדי לחסוך לשנינו זמן מיותר במידה ואנו בתפוסה מלאה) לאחר מכן במידה ואכן יש מקום פנוי נציג מטעמנו יצור עמכם קשר ויערוך שיחת אפיון לצרכי היום הולדת, בסיום השיחה נשריין את תאריך יום ההולדת עם מקדמה בסך 50% משווי ההזמנה ונצא לדרך!.

האם יום הולדת טיקטוק מתאימה גם לבנים?

03

בדרך כלל שחושבים על יום הולדת טיקטוק המחשבה רצה ישר לכיוון ״יום הולדת לבנות בלבד״ אנו חיים בעידן דינמי כאשר שילובי בחירות מייצרים את הרגעים והחוויות היפות ביותר בחיים ולכן אנו יודעים להתאים כל סגנון ״גברי״ או ״נשי״ לכל אחד ולייצר את הבלאנס הנכון כך שגם הילד וההורה יהיו מרוצים. טיקטוק כיום היא פלטפורמה החוצה מגזרים, עדות ומגדרים ולכן אפשר להתאים את יום ההולדת של טיקטוק לכל סגנון, מין, מגזר או לאום. כל מה שצריך הוא רק תכנון מקדים ותיאום ציפיות מראש. יום הולדת טיקטוק לבנים היא לא משהו חריג בנוף אלא כ – 40% מימי ההולדת של טיקטוק הם לבנים כך שאנו רגילים ויודעים להתאים הכל בתצורה הטובה ביותר.

האם אתם גם מכינים עוגת יום הולדת טיקטוק?

05

כדי שהילדה שלך תהיה מרוצה אנחנו נדע להשיג הכל, אמנם אנו לא ״אופים״ אך נוכל לחבר בינכם לבין הספקים הרבים שלנו שיודעים להכין את עוגת יום ההולדת המושקעת ביותר ועם הכשרות הטובה ביותר עבורך. למעשה ישנם חבילות אשר כוללות כבר מראש עוגת יום הולדת טיקטוק מעוצבת ובכך חבילות אלו חוסכות זמן יקר להורים בחיפוש אחר ״עוגת הטיקטוק המושלמת״ לילדה.

כמה זמן מראש צריך להזמין יום הולדת טיקטוק?

יום הולדת טיקטוק היא אחת הפעילויות המבוקשות היום בישראל לחגיגות יום הולדת לילדים ונוער ולכן מומלץ לשריין כמה שיותר מוקדם את תאריך הפעילות איתנו, בדרך כלל הורים נוהגים לשריין את תאריך יום ההולדת לפחות כ- 3 חודשים מראש בכדי להבטיח את תאריך יום הולדת בחודשים רגילים ובתאריכי יום הולדת הנופלים על תקופות חגים, מועדים וחופשים (כמו חופש גדול) נהוג לשריין את התאריך אפילו 5 חודשים מראש.

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!

    בואו נדבר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    דילוג לתוכן