Skip to content

משפיעני TikTok: כל מה שאתה צריך לדעת בשנת 2023

דרג post

בשנים האחרונות המדיות החברתיות נהיו פופולריות יותר משיכלו להעלות בדעתם אנשים. ישנן כמה מדיות חברתיות היום שבהן חברים מיליארדי אנשים, ודרכם מתקשרים מאות מיליונים אם לא יותר – כל יום. המדיות השונות מספקות לרוב יכולת לתקשר יחד עם תכנים שונים ומגוונים – סרטונים קצרים, תמונות מעניינות או טקסטים שמושכים את עניין הציבור. בעקבות כך, הההשפעה של המדיות על הציבור היום גדולה ביותר ויצירת תוכן למדיות השונות הפכה למקצוע ממשי, כאשר יוצרי תכנים באפליקציית טיקטוק – נחשבים משפיעני דעת הקהל. אז מה זה טיקטוק, איך ניתן להשתמש באפליקציה ומה צריך לדעת על משפיענים באפליקציה?

מה זה טיקטוק?

נתחיל באפליקציה החברתית בין הפופולריות ביותר היום – טיקטוק זו מדיה חברתית שמאפשרת יצירה, שיתוף וצפייה של תכנים שונים בצורת סרטונים קצרים. הסרטונים יכולים להכיל תוכל מצולם, אפקטים ופילטרים שונים, כיתוב וקטעי שמע שונים. כל אחד בכל זמן יכול ליצור סרטון ולהעלות אותו לאפליקציה, לחשיפה רחבה. מגוון התכנים הרחב והשמירה של מיקוד עניין באמצעות אורך קצר של הסרטונים יוצרים מדיה נוחה לשימוש, כזו ששומרת את עניין המשתמש לאורך זמן וכזו המאפשרת חשיפה רחבה של נושאים רבים. מלבד זאת, האפליקציה מאפשרת יצירה של שיחות ושליחת הודעות פרטיות בין משתמשים מכל רחבי העולם.

האופציות השונות שמאפשרת האפליקציה

בעקבות תכונות המדיה החברתית הזו האפליקציה מציעה כמה אופציות מעניינות למשתמשים ויוצרי תוכן. אופציה ראשונה והבסיסית מבין כולן היא האופציה של שימוש באפליקציה – קהל משתמשים רחב יכול להיחשף למגוון תכנים ונושאים שונים באמצעות האפליקציה, וכך להרחיב את נושאי העניין שלהם, להיחשף לתרבויות ודברים חדשים ובכללי להנות. מעבר לכך, ישנה האופציה של יצירת תוכן – יש משתמשים שמשתמשים בפלטפורמה על מנת לפרסם את העסק שלהם או אפילו ליצור אותו. בנוסף, יש משתמשים שהופכים להיות משפיעים, שצוברים עוקבים במדיה ויכולים להשתמש בכך לקידום עסקים זרים או פיתוח עסק עצמאי.

משפיעני טיקטוק – מה זה?

משפיעני טיקטוק הם אנשים בעלי משתמשים בטיקטוק שמעלים תכנים שמושכים קהל רחב מספיק. מה הכוונה? ישנם שלל אנשים שמייצרים סוגי תוכן שונים בטיקטוק. התכנים האפשריים יכולים להיות ריקוד, שירה, טיפים שונים לעיצוב ואפילו תוכן משפחתי או ספרותי. כל אלה ועוד יכולים לצבור כמות עוקבים וצופים רבה, כך שמייצרי התוכן מחזיקים המון כוח פרסומי בידיהם. אנשים מקשיבים למה שיש להם להגיד – כך שאם מפרסמים מותג אהוב או משווקים מוצר שעוזר להם בנושא בו מתמקצעים, רבים צופים בכך ויכולים בעקבות זאת לרכוש את המוצר.

מה ניתן לעשות עם משפיענים?

כפי שנאמר קודם לכן – מינוף נכון של משפיעני טיקטוק וההשפעה שבידיהם יכול להוביל למבצע פרסומי מוצלח מאוד. כמובן שחלק מהמשפיענים בונים מותג עצמאי ומעדיפים לא להתעסק בפרסום של מותגים אחרים, אבל משפיענים אחרים ישמחו לפרסם מותגים חיצוניים. עסק שמעוניין להגדיל את החשיפה למוצרים שלו או לפנות לקהלים שונים מהקהלים הקבועים שלו יכול להשתמש במשפיעני טיקטוק הקשור לתחום העסק שלו – ובכך ליצור חשיפה ועניין רב סביב המותג.

tia – טרנד סוכנות טיקטוק

טרנד מאפשרת ועוזרת ביצירה של טרנדים חדשים ומעניינים בטיקטוק. היא מוציאה סדנאות טיקטוק שמלמדות עסקים ואנשים להשתלב בצורת הפרסום היעילה ביותר – דרך המדיה טיקטוק. טרנד מלמדת איך לנהל חשבון טיקטוק מוצלח – ובכך ליצור את הקמפיין היעיל והרחב ביותר שניתן בימינו, ליצור תוכן ענייני וטרנדי שישתלב עם התכנים באפליקציה, ומאפשרת עבודה חלקה עם משפיעני טיקטוק לפרסום מותג עסקי בצורה נוחה ועם המון צופים.

לסיכום…

טיקטוק היא מדיה חברתית גדולה מאוד, והיא מאפשרת לאנשים שונים להשפיע על דעת הקהל הרחבה. באמצעות שימוש נכון בפרסום ושילוב של תוכן פרסומי מותאם ניתן בקלות ליצור קמפיין עם צופים רבים וללא תעסוקה מרובה, כל זאת ועוד באמצעות tia – טרד סוכנות טיקטוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן