Skip to content

טיקטוק "עכשיו" – טיקטוק NOW כל המידע החשוב

  • by
דרג post

טיקטוק NOW

TikTok היא פלטפורמת וידאו פופולרית שבה משתמשים מפרסמים סרטונים קצרים. חלקם מצחיקים, בעוד שאחרים חינוכיים ואינפורמטיביים. האפליקציה שוחררה לראשונה לפני כמה שנים ומאז הפכה לאחת מאפליקציות המדיה החברתית המוכרות ביותר. הפופולריות של TikTok זינקה בשנה האחרונה, עד כדי כך שהשיגה אפילו את אתרי המדיה החברתית הגדולים – והם ניסו ועדיין מנסים בכל כוחם לא להישאר מאחור. קשה להאמין שרק לפני כמה שנים, הרעיון להשתמש במדיה חברתית בשביל הכיף היה עדיין רעיון חדשני. אבל בזכות שפע הפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט, כמו גם התקדמות טכנולוגית חדשה, לבני הנוער של היום – ואפילו למבוגרים – יש יותר דרכים מאי פעם להתחבר עם חברים ובני משפחה מהבית או מבית הספר באופן וירטואלי. מה שהיה פעם תעשיית נישה הוא כיום שוק פורח עם למעלה מ-5 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים (המספר צפוי לעבור 6 מיליארד השנה).

מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא פלטפורמת וידאו אינטרנטית שנוצרה על ידי ענקית האינטרנט סינית. הפלטפורמה זמינה ביותר מ-100 מדינות ויש לה בסיס משתמשים עצום. משתמשים יכולים ליצור ולשתף סרטונים עם אלפי אנשים אחרים באמצעות האפליקציה הזו. האפליקציה המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. היא מתמקדת בהפצה של תוכן תוך שמירה על היותה מדיה חברתית פופולרית. האפליקציה הושוותה לאינסטגרם בעקבות הרעיון שלה של שיתוף תכנים ויזואלים, עם תוספת של פילטרים שונים ופיצ'רים שמתווספים עם כל שדרוג – כאלה המאפשרים יצירה ושימוש של אפקטים, סרטוני וידאו מלווים במוזיקה, יצירה של סרטוני תוכל ממומנים, אפילו אפשרות להראות את מהלך היום ותכנים עדכניים ל24 על חייו של כל משתמש. אפליקציה חדשה שיצאה לאחרונה היא TikTok NOW.

מדיה חברתית היום

כיום, אנשים משתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית כדי להתחבר לאחרים, לשתף תוכן ולהתעדכן בחדשות. עם השתדרגות הטכנולוגיה והתפתחות היכולת לתקשר עם אנשים מכל נקודה בעולם, מדיות חברתיות החלו להתפתח ותפסו את המקום של צורות תקשורת רבות אחרות. כיום הן מאפשרות שמירה על תקשורת יומיומית תוך שיחות קלילות בנושאי סרטונים שונים – כמו בטיקטוק – או אפילו תקשורת עמוקה יותר במידת הצורך. הפופולריות של TikTok מבוססת על העובדה שבסיס המשתמשים שלה מורכב ברובו מאנשים צעירים שמתעניינים בתרבות המדיה החברתית. יתרה מכך, יש לו פוטנציאל להפוך לפופולרי עוד יותר ככל שיותר אנשים יגלו כמה כיף ומעניין זה ליצור ולשתף סרטונים עם אנשים אחרים – במיוחד עם אפליקציית הבת החדשה שלה, TikTok NOW.

כיצד להשתמש ב- TikTok

ראשית, תצטרכו ליצור חשבון ב-TikTok. אתם יכולים לעשות זאת על ידי לחיצה על הסימן "+" בצד הימני העליון של ממשק המשתמש. לאחר יצירת החשבון, תתבקשו לבחור שם משתמש וסיסמה. אתם יכולים גם להוסיף מידע נוסף על עצמכם, כולל בית הספר בו לומדים, האוכל האהוב עליכם וכיצד אתם אוהבים לבלות את זמנכם הפנוי. מידע זה מאוחסן בחשבון האישי וניתן להשתמש בו כדי ליצור פרופיל באפליקציה. לאחר יצירת חשבון ניתן להתחיל צילום ועריכה של סרטונים קצרים במגוון נושאים, שלאחר מכן יעלו אל הפלטפורמה ויחפשו לקהלים רחבים ושונים.

כיצד ליצור את הסרטונים החדשים הטובים ביותר בטיקטוק

ניתן לשחק עם הנושא רבות – להוסיף שירים פופולריים או מעניינים ברקע הסרטון להוספת עניין, להוסיף פילטרים מעניינים בעת צילום אנשים או צילום עצמי, אפילו הוספה של כתוביות אם מדובר בתוכן משמעותי. ניתן לרקוד לצלילי שירים, להציג שאלונים, להביא מידע חדש או תיאוריות בנושאים שונים – כל זה בשביל תוכן מרגש, חדש ומעניין. ניתן בעצם לעשות כמעט כל דבר ולעניין את שאר חברי האפליקציה, כל עוד שומרים על עניין בסרטון. מעבר לכך, ניתן להוסיף האשטגים רלוונטיים שונים להעלאת הסיכויים שיצפו בסרטון.

מה ניתן לעשות עם טיקטוק משלכם?

לאחר שמצאתם או יצרתם סרטון שתרצו לשתף, תוכלו להתחיל בבחירה באפשרות "שתף" בפינה השמאלית התחתונה של ממשק המשתמש. לאחר מכן, בחרו בכרטיסייה "וידאו" כדי לשתף את הסרטון שלכם עם העולם. משם תוכלו לבחור באילו פלטפורמות מדיה חברתית תרצו לשתף את הסרטון שלכם, כמו גם באילו פלטפורמות תרצו להטמיע את הסרטון. ניתן להשתמש בסרטונים שמעלים לצורכי פרסום, שעשוע – ואפילו יצירת תוכן שיווקי וקידום או פיתוח עסק. החשיפה שהאפליקציה נותנת רחבה מתמיד ותעזור בהנסקה של נושאים רבים.

הטבות של טיקטוק

חשיפת מותג – מכיוון שצעירים מבלים את רוב זמנם המקוון במדיה חברתית, מותגים יכולים להגביר את החשיפה שלהם על ידי פרסום סרטונים ב-TikTok. על ידי יצירת סרטונים המכוונים לצעירים, לעסקים יש גם פוטנציאל להגיע לקהל רחב הרבה יותר. יש הוכחה חברתית מוגברת – משתמשים יכולים לאהוב ולהגיב לסרטונים כדי לעודד אחרים לעשות את אותו הדבר. זה לא רק מראה שאנשים מתעניינים בתוכן, אלא זה גם מעודד משתמשים אחרים לשתף את דעותיהם ודעותיהם. בנוסף, האפליקציה מאפשרת מעורבות משופרת – מותגים יכולים גם לשפר את המעורבות על ידי פרסום סרטונים שאנשים רוצים לצפות בהם. זה לא רק מגדיל את מספר הצפיות בסרטון, אלא זה גם הופך את הסרטון לצפייה על ידי יותר אנשים. כל אלה יכולים להוביל, פוטנציאלית, להכנסה מוגברת – ככל שיותר אנשים יראו סרטון, כך סביר יותר שהם ילחצו על המודעה שהוטמעה בסרטון. זה, בתורו, מגדיל את ההכנסות לעסק – או עוזר במיתוג ופרסום דל אישיות.

כיצד להשתמש ב- טיקטוק

ברגע שתפתח את האפליקציה, תראה תפריט קל לניווט עם כרטיסיות להגדרת סרטון, פרסום סרטון, יצירת וולוג וגישה לסרטונים האחרונים שלך. משם, תוכל לחפש בקלות סרטונים לפי נושא או יוצר ולשמור סרטונים בחשבונך. לאחר שמירת סרטון, אתה מוכן לצאת לדרך. אתה יכול להעלות את הסרטון ישירות ל-TikTok או לשתף אותו עם חברים או עם הציבור. אתה יכול גם להטמיע את הסרטון באתרים אחרים או לשלוח את הקישור לחברי הכיתה שלך. אם אתה מפרסם סרטון על בסיס יומי או שבועי, אתה יכול להגביר את הצפיות ואת טווח ההגעה שלך על ידי פרסום בפלטפורומות נוספות.

עלייתו של טיקטוק

בעוד TikTok התחיל כדרך פשוטה יחסית וחסרת משמעות עמוקה מדי ליצור סרטונים קצרים, זה התפתח במהירות למאמץ רציני יותר. הסיבה לכך היא שהפופולריות שלו גדלה עם תחילת ההפצה שלה בסין, ולאחר מכן הספיקה כדי לעורר מגמה בקהילת המדיה החברתית הסינית אז טיקטוק החלה לתפוס בקרב הציבור בעיר הגדולה בסין, שנגחאי. מאז, האפליקציה הפכה לגלובלית, והיא זמינה כעת ביותר מ-100 מדינות ויש לה יותר מ-1.5 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. בנוסף לצמיחה המהירה שלה, TikTok הפכה לפלטפורמה המתאימה ביותר ליצירת תוכן יצירתי. משתמשים יכולים כעת ליצור ולשתף סרטונים במגוון פורמטים שונים, בקלות ובנוחות, לגבי כל תוכן שיבחרו.

למה טיקטוק חשוב

ההצלחה של טיקטוק נבעה משני גורמים – ההתמקדות בחוויית המשתמש והמיקוד של האפליקציה בצמיחת המשתמש. ככל שהפופולריות של האפליקציה גדלה, כך גדל מספר המשתמשים היומי. זה בתורו מספק לפלטפורמה יותר תוכן, כולל סרטונים באיכות גבוהה, כדי לפרסם ולהגדיל את הקהל שלהם. מכיוון שהאפליקציה צומחת כל הזמן, חשוב למותגים לעמוד בזמנים ולמקד לקהל המתאים. על ידי יצירת סרטונים המכוונים לצעירים המתעניינים בתרבות פופ, אופנה ואירועים אקטואליים, מותגים יכולים ליצור תוכן מרתק , רלוונטי, אקטואלי ומגוון מאוד.

טיפים לשימוש בטיקטוק

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מ-TikTok. הפכו את הסרטון שלכם לקצר – סרטוני TikTok הם קצרים, בדרך כלל באורך של בין 30 ל-60 שניות. אז וודאו שאתם מתמקדים בפואנטה מסויימת או ברעיון הכללי של הסרטון ולא עוברים את הזמן המוגבל, לפעמים אפילו זמן מועט יותר. שמרו על זה פשוט – זה ממש קל לעשות בלאגן בתוכן ובנושאים השונים כשאתם מתחילים, אז התחילו פשוט ונסו להתחיל עם תוכן רלוונטי, מבלי להגזים. אל תהיו רציניים מדי – הפכו את הסרטונים שלכם למהנים, קלילים ויצירתיים. אל תקחו את עצמכם יותר מדי ברצינות, אבל תזכרו בכל זאת להשקיע מחשבה. שמרו על זה מעניין – לנצל את תחומי העניין והתשוקות של המשתמשים היא דרך מצוינת להרוויח כסף בפלטפורמה המתמקדת במדיה חברתית.

טיקטוק "עכשיו" טיקטוק נאו (NOW)

TikTok היא עדיין אחת האפליקציות הפופולריות ביותר באינטרנט, והיא הופכת אפילו יותר מרגשת עם השקת האפליקציה החדשה שלהם (שיכולה לבוא גם בתור פיצ'ר), TikTok NOW. טיקטוק נאו חוזר על כל מה שהפך את האפליקציה המקורית למצוינת, תוך הוספת תכונות, אפשרויות וחוויות חדשות. החלק הכי מעניין וחדשני בטיקטוק נאו הוא הפיצ'ר שמאפשר לאנשים להיות כנים עם החיים שלהם. מה זה אומר? האפליקציה החדשה שולחת התראה יומית שמציעה לכל משתמש לתפוס בתמונה את מה שעושה באותו רגע, ולשתף עם חבריו – בזמן שאלה עושים אותו הדבר. האפליקציה לא מתוזמנת ומאפשרת לכל אחד לחלוק את החיים האמיתיים שלהם, ולא עוד תמונה שמאחוריה תזמון מושלם ופוזות שונות וזוהרות.

כיצד להשתמש באפליקציה TikTok NOW?

אתם יכולים לגשת לTikTok NOW דרך חנות האפליקציות, ובאזורים מסוימים הניתן לגשת לחלק הזה של טיקטוק כחלק מהאפליקציה המקורית. טיקטוק נאו קל להורדה ודומה מאוד בשימוש לאפליקציית טיקטוק, עם כמה הבדלים – העיקרי בהם הוא שטיקטוק נאו מאפשרת שיתוף של רגעים כנים בזמן שהם מתרחשים, ולא רגעים מעוצבים שונים.

ההבדלים בין טיקטוק לטיקטוק NOW

כפי שנאמר קודם, לטיקטוק נאו שתי גרסאות זהות – אחת מופיעה בתור אפליקציה משל עצמה ואחת כפיצ'ר באפליקציית טיקטוק. לשתי האפליקציות פיד שניתן לגלול בו, והחשבון של טיקטוק מותאם כם לטיקטוק נאו – כך שגם במעבר בין אפליקציות, עדיין משתמש הוא אותו משתמש ויכול לבצע פעולות שישפיעו על שתי האפליקציות. ההבדל העיקרי הוא הפיצ'ר שיש בTikTok NOW המאפשר צילום ושיתוף של רגעים אמיתיים בעת שמתרחשים עם שאר חברי האפליקציה. מעבר לכך, על מנת לצפות בתמונת מצב של אחרים צריך ליצור אחת עצמית, כך שהאפליקציה הוגנת.

מה החשיבות של טיקטוק NOW?

בעולם המודרני שבו המון ממה שעולה למדיות החברתיות מעוצב ספציפית בשביל לצייר תמונה מושלמת, חשוב שיהיו אפליקציות כמו TikTok NOW. האפליקציה מאפשרת לחוות ולצפות ברגעים כנים ועכשוויים, מבלי סילוף של הרגע. זה נותן רגע ביום שבו אנשים מסוגלים להיות אמיתיים אחד עם השני, ולחוות את הרגע.

מילים אחרונות

TikTok היא אפליקציה פופולרית להפליא עם המון פוטנציאל להצליח אפילו יותר בעתיד. האפליקציה קלה לשימוש, ויש לה תכונות פשוטות אך יעילות המאפשרות לאנשים ליצור ולשתף סרטונים עם אנשים אחרים. זה גם הפך לפופולרי בקרב בני נוער וצעירים יותר, שזה קהל יעד דמוגרפי שעשוי לנטות יותר להשתמש באפליקציה בגלל עלות הכניסה האפסית שלה. כך שלסיכום – אם אתם מחפשים אפליקציה דומה לטיקטוק אבל עם פיצ'ר נוסף, מרגש, ובעיקר אמיתי – טיקטוק נאו זו האופציה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן