Skip to content

איך עושים טיקטוק?

  • by
5/5 - (1 vote)

היום כבר כולם יודעים שטיקטוק היא הפלטפורמה המובילה בעולם, ברגע שמשהו הופך להיות פופולארי או "טרנדי" כולם רוצים לקחת בו חלק. הרי אף אחד לא רוצה להישאר מאחור בזמן שכולם כבר שם. אז איך עושים טיקטוק? ומה האפשרויות הרבות שהפלטפורמה מציעה? יצאנו לבדוק.

איך לעשות טיקטוק? או איך ליצור טיקטוק?

למעשה מדובר בשאלת השאלות, לטיקטוק יש היום המון אפשרויות שונות ליצירת סרטונים. למעשה ניתן להתחיל מתמונה עם שיר שהופכת למין "מצגת" מה שבדרך כלל מצטרפים חדשים עושים באפליקציה מכיוון שאין להם את הידע הנדרש ליצר סרטון ויראלי או לחלופין ניתן ליצר סרטון טרנדי שיהפוך אתכם למותג במהירות.

אז איך בכל זאת מתחילים?

חד משמעית מלחיצה כאן, קורס הטיקטוק שלנו הינו הקורס היחיד בישראל שמלמד אתכם צעד אחד צעד איך להפוך למותגים בפלטפורמה הפופולארית בעולם, מדובר בקורס פשוט, קליל, וקצרצר שימסור לכם ידע מדהים ויהפוך את ה – "דבר המסובך הזה" לחבר הכי טוב שלכם.

מה צריך בשביל ליצור סרטון טיקטוק?

בשביל לעשות טיקטוק ולהתחיל להפוך להיות יוצר תוכן באפליקציה לא צריך הרבה דברים. למעשה בניגוד לפלטפורמות מקבילות כמו אינסטגרם ופייסבוק בהם איכות התוכן היא קריטית להצלחתו של הסרטון ובהם אנשים משקיעים בציוד צילום איכותי, מקרופונים ועריכה טיקטוק היא אפליקציה "בגובה העיניים" ולמעשה כל מה שצריך בשביל ליצור סרטון הוא רק סמארטפון עם חיבור לאינטרנט.

פלטפורמה  ציוד צילום מקצועיעריכת סרטון מקצועיתהשקעה ראשונית
טיקטוקלא חובהלא חובהקורס קצר
פייסבוקרצוירצויכמה אלפי שקלים
אינסטגרםקריטיקריטיכמה אלפי שקלים
טיקטוק NOWלא צריךלא צריךכלום

האם אפשר לעשות טיקטוק בלי שיראו אותי?

בוודאי, כיום ישנם מאות אלפי עמודי טיקטוק שונים ברחבי העולם שאף אחד לא יודע מי עומד מאחוריהם, למעשה הם נפתחו תחת שם גינרי ומסויים, והאדם שמפעיל אותם בדרך כלל או משתמש בפיצ'ר "קריינות" באפליקציה או שהוא משתף תוכן מסויים אך הוא לא זה שעומד מול המצלמה.

האם יש גיל מסוים ליצירת סרטונים בטיקטוק?

אכן כן, כל אחד יכול ליצור סרטונים בטיקטוק אך השאלה האמיתית כמה זמן הם ישארו שם. למעשה טיקטוק הגבילה את השימוש בפלטפורמה ברחבי העולם לגיל 13. כך שלמעשה לא ניתן להירשם לפלטפורמה מתחת לגיל זה. ואם בכל זאת תנסו להתחכם מול האלגוריתם המשובח תסתכנו בחסימה לצמיתות מהאפליקציה.  בזמן האחרון צוות "טרנד" מקבל מאות הודעות ממשתמשים שנחסם להם חשבון הטיקטוק רק בשל העובדה שמישהו מתחת לגיל 13 השתתף באחד הסרטונים שלהם.

למה כולם רוצים להפוך ליוצרי סרטונים בטיקטוק?

לא סתם החלה הנהירה לטיקטוק, ולא סתם טיקטוק היא הפלטפורמה הפעילה בעולם, החשיפה בטיקטוק נכון לכתיבת שורות אלו היא מהגבוהות שבין הרשתות החברתיות: פייסבוק, גוגל,אינסטגרם ותכלס גם כל השאר. למעשה כמעט כל פלטפורמה צריך לשלם כסף רב רק כדי לצבור קהל "עוקבים" או בכדי לזכות בחשיפה אדירה של מאות אלפי אנשים, בעוד טיקטוק מציעה חשיפה אדירה שלפעמים אף עוקפת את החשיפה במהדורת החדשות המרכזית מבלי שתצטרכו להוציא אפילו אגורה אחת. האלגוריתם של טיקטוק כל כך טוב כך שהוא מושך אליו את כל האנשים צעירים, מבוגרים, חילונים ודתיים כאחד.

כמה קשה היום ליצור סרטוני טיקטוק?

כמו כל דבר חדש שנתפס לא פשוט, כך גם טיקטוק. למעשה אחרי שתבינו איך עושים את הדברים תוכלו לעשות זאת במהירות גבוה. טיקטוק כאן והיא לא מתכוונת להיעלם מהעולם, כך שמומלץ להתחיל ללמוד כבר היום את השיטות והטריקים ליצירת סרטונים במהירות באפליקציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן