Skip to content

אין לך מספיק צפיות בטיקטוק? – כל מה שצריך לעשות

  • by
5/5 - (1 vote)

לאחרונה אנחנו עדים לעשרות הודעות שונות שאנחנו מקבלים אל האתר בהם משתמשים מבקשים לדעת "למה החשיפה בטיקטוק ירדה" , "למה פתאום אין להם צפיות בטיקטוק" ואיך יכול להיות שפתאום הכל ירד בצורה משמעותית.. אז במיוחד עבורכם ריכזנו את כל הסיבות.

התוכן שלך

זה יכול להיות נחמד שהעלאת סדרת סרטונים על נושא ספציפי שהביאה לך גל מטורף של צפיות, אך לפעמים "החגיגה נגמרת" טרנדים נוטים לחלוף מהר ובעידן של היום כמעט כל יום משהו חדש נעלם ומשהו אחר צץ לו, ולכן יכול מאוד להיות שהתוכן ש – "רכבת" עליו כבר מזמן לא רלוונטי או מעניין פחות, חיפוש קצר בפוריו יתן לך רעיונות חדשים ומבריקים לסרטונים שעובדים ויכולים להחזיר לך את הצפיות הרבות לחשבון הטיקטוק שלך וכמובן את החיוך לפנים.. לפעמים כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק מה עובד עכשיו ולמדל אותו.

התחרות עלתה

טיקטוק כיום נחשבת לפלטפורמה הכי חזקה וכן היא כבר הספיקה להשאיר אבק לפייסבוק ואינסטגרם או במילים אחרות "המשתמשים נוהרים לטיקטוק" וזה אומר שלמעשה אם עד היום התחרות שלכם הייתה מול מספר מסויים של אנשים מיום ליום התחרות גוברת ויותר אנשים מתחרים על הפופולאריות באפליקציה, כל מה שצריך לעשות הוא להמשיך ליצור תוכן באופן קבוע ולא לוותר בגלל ירידה זמנית בצפיות, בסופו של דבר לאחר שתיצרו קהילה שאוהבת אתכם בטיקטוק יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע לכמות צפיות גבוה מאשר המשתמשים החדשים שנכנסים רק עכשיו לפלטפורמה.

שימוש בדברים שהפלטפורמה פחות אוהבת..

  • כשאת הפלטפורמה המובילה בעולם את כמובן יכולה להחליט מה את אוהבת יותר ומה את אוהבת פחות.. ואיך נגיד זאת בעדינות.. אם טיקטוק לא מחבבת משהו כנראה שהוא לא יזכה לחשיפה גבוה, סרטונים שעלולים להפר את מדיניות טיקטוק יכולים לגרור חשיפה נמוכה ואפילו חסימת חשבון, אז בפעם הבאה שאתם מעלים סרטון טיקטוק עברו בזריזות על התקנון ועל המדיניות ושימו לב שאתם לא מפרים אותה.

מעורבות נמוכה

המטרה של טיקטוק היא לגרום למשתמש לבלות כמה שיותר זמן באפליקציה, ולכן סרטונים שיהיו משעממים ויגרמו לצופה לנטוש את האפליקציה עלולים לקבל חשיפה נמוכה לעומת סרטונים שגורמים למשתמשים להישאר עוד זמן רב באפליקציה, אז איך טיקטוק יודעת מהו סרטון מושך ומהו סרטון משעמם? לפי כמות המעורבויות בסרטון. לדוגמא אם יש 2 סרטוני טיקטוק שמדברים לצורך הדוגמא על המבורגר טוב, בסרטון אחד שנחשף בשלב הראשון רק ל – 100 אנשים, 20 מהם סימנו לייק, 7 הגיבו, 3 שיתפו לחברים ועוד 20 אנשים צפו בסרטון יותר מפעם אחת ולעומת זאת סרטון דומה שמדבר גם על המבורגר ונחשף רק ל – 100 אנשים גרר בקושי תגובה אחת, לטיקטוק אין אינטרס לקדם אותו ולכן סרטון מס 1 יזכה לקבל חשיפה גבוה לעומת סרטון 2 שכנראה לא יחשף ליותר מידי אנשים. בסרטון הבא שלכם תדאגו שאנשים יהיו מעורבים כמה שיותר, או במילים אחרות: תניעו אותם לפעולה, בקשו מהם לשתף משהו בתגובות, חוויה, הרגשה, סיפור, רעיון, או כל דבר אחר שיגרום להם להיות פעילים.

איכות נמוכה.

זה הזמן לעבור שוב על הסרטון שצילמת לאחרונה ולבדוק את איכות הצילום ואיכות הסאונד, יש דברים שהצופים לא מתפשרים עליהם בראש ובראשונה זה הסאונד, אף אחד לא אוהב לשמוע סאונד לא נקי שכולל רשרושים או הפרעות, בנוסף על כך אם הסרטון שצילמת מפוקסל, או מזכיר יכולות צילום של מצלמת וידאו יד 50, כדאי להחליף את מכשיר הטלפון הנייד לאייפון חדש כדי לתת לצופה חווית צפייה טובה וכמובן להינות מחשיפה גבוה.

דיווחים

יכול מאוד להיות שמשתמשים רבים מדווחים על הסרטון שלך ודבר זה מדליק לטיקטוק נורה אדומה מחשש שאתה מפר את המדיניות או עלול להזיק למשתמשים בפלטפורמה ולכן החשיפה של הסרטון שלך בטיקטוק יורדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן