סדנאות טיקטוק

איך להפסיק לשרוף כסף בפרסום ממומן ולייצר מותג עם תוכן ויראלי שמגיע למאות אלפי אנשים במהירות

    בימים בהם מחירי הפרסום ברשתות החברתיות השונות עולות מיום ליום וכתוצאה מכך רק החברות והתאגידים המפלצתיים מצליחים לשרוד את "יוקר הפרסום" בדיגיטל,  מידי יום עשרות בעלי עסקים קטנים נאלצים לוותר על הפרסום הממומן בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם רק בגלל שהם לא יכולים לשאת גם את מחירי הפרסום הגבוהים והמוגזמים פר חשיפה בפלטפורמות, ובנוסף לכך לשלם בצ'ק בנקאי משכורת שמנה בכל חודש ל – "משווק דיגיטלי".                                                        

    טיקטוק שינתה את כללי המשחק והשאירה אבק למתחרות הוותיקות שלה בכך שהיא הגדילה את החשיפה האורגנית בצורה דרמטית לכל אדם ולמעשה כל אחד יכול להיחשף למאות אלפי אנשים מבלי להוציא שקל אחד, בעוד הרשתות החברתיות השונות מאלצות אותך לשלם סכומי כסף גבוהים בכדי להגיע למספר אנשים נמוך.

    בסדנת הטיקטוק אנו נלמד מ – א' ועד ת' את כל מה שחשוב, בסדנה בה אנחנו לא רק "מדברים" אלא גם מבצעים, ולכן בסוף הסדנה לא רק המחברת האישית שלך , בחומר סודי אודות טיקטוק אלא גם החשבון האישי שלך בפלטפורמה יצמח בצורה קיצונית ויגיע למספרים שיהיה קשה לך לדמיין.

    סילבוס הסדנה

    1. פרופיל מול פרופיל: פתיחת חשבון נכון בטיקטוק והגדרתו ע"פ קווים שיווקיים נכונים כדי לייצר חשבון מקצועי שמקבל את החשיפה הגבוה ביותר.
    2. חשיפת הפלטפורמה: זה הזמן לגלות את כל הצדדים של טיקטוק, להיחשף לטרנדים החמים ואלו שפחות ולגלות מי הם האנשים שמובילים את האפליקציה.
    3. ליטוש קהל היעד: סקירת מתחרים מהארץ ומהעולם על מנת ללטש את קהל היעד שלכם לכדי צבירת קהל עוקבים נכון, רלוונטי וסליק.
    4. לפצח את האלגוריתם: זה הזמן לגלות מה הופך סרטון לויראלי בטיקטוק, ולתת לאלגוריתם של טיקטוק לעבוד בשבילך, צ'אק ליסט שחייבים להשתמש בו ביצירת כל סרטון בפלטפורמה כדי להגיע לחשיפה בפוריו לאורך טווח.
    5. תוכן שלא נגמר: עם השיטה הזאת לעולם לא יגמרו לך הרעיונות לסרטונים, נגמרו הימים בהם השקעת שעות על מנת לפצח רעיון לסרטון או התייעצת עם כל האנשים הקרובים אלייך.
    6. מצלמים סרטונים ויראלים: הגיע הזמן לשלוף את הנייד מהכיס ולהתחיל לצלם את הסרטון הויראלי הראשון שלך באפליקציה.
    7. חדר המנועים של טיקטוק: להעלות את הסרטון זה לא מספיק, צריך לדעת לקרוא בין השורות ושלוט במספרים של הטיקטוק שלך.
    8. אסטרטגיה לטווח הרחוק: אחרי שצילמנו את הסרטונים, הבנו את הנתונים שעומדים מאחוריהם וגילנו איך אפשר לפרוץ לפוריו בקלות. הגיע הזמן לבנות תוכנית פעולה מדויקת קדימה

    לאיזה סוגי עסקים הקורס מתאים?  

    • מורים פרטיים תחום הפסיכולוגיה וייעוץ
    • פנאי ותחביבים
    • דיאטה ובריאות
    • כושר גופני
    • טיפוח, יופי, וקוסמטיקה
    • השקעות ופיננסים
    • יועצי שיווק, פרסום, ואוטומציות
    • מנטורים וקואוצ׳רים
    • יזמים
    • השכלה ומכירת קורסים
    • משווקי שותפים
    • מנהלי שיווק ומיתוג
    • רוחניות ומיסטיקה
    • התפתחות אישית
    • זוגיות ודייטינג
    • תעסוקה וקריירה
    • בעלי עסקים פיזיים בלי נוכחות דיגיטלית