Skip to content

קידום טיקטוק: איך מגיעים למאות אלפי צפיות?

  • by
5/5 - (1 vote)

מי מאיתנו לא היה רוצה מאות אלפי צפיות על כל סרטון בטיקטוק, מאות עוקבים חדשים מידי יום, וכמובן אינספור לייקים ושיתופים. טיקטוק כבשה ממזמן את לב הציבור, והאפליקציה שהתחילה כאפליקציית ריקודים לילדים קטנים כבר ממזמן כבר לא שם ולמעשה מדובר בפלטפורמה חשובה וקריטית לכל מוביל דעה ובמיוחד לבעלי עסקים שרוצים להינות מחשיפה אדירה מבלי להוציא אגורה אחת לפרסום ממומן. סקרנו עבורכם את הדרכים הטובות ביותר לקידום טיקטוק

1.  קידום טיקטוק מקצועי

אחת הדרכים המרכזיות היום לקידום חשבון טיקטוק היא כמובן ניהול חשבון טיקטוק מקצועי ע״י משרד פרסום שחי, נושם ובועט טיקטוק. למעשה בניהול חשבון טיקטוק משרד הפרסום יסקור בעבורך את הטרנדים החמים, ההאשטגים הלוהטים, יכתוב עבורכם את התוכן וגם יגיע לצלם אותו בלוקיישנים הטובים ביותר עבורכם. למעשה בניהול טיקטוק מקצועי לבעל החשבון אין כמעט התעסקות בניהול החשבון הקבוע – כל מה שנותר הוא לקחת חלק בימי הצילומים אם אתה הוא המותג וכמובן לזכות באהדה האדירה שמגיעה מהפלטפורמה הפופולארית בישראל.

מהם היתרונות של קידום טיקטוק מקצועי?

1. המון זמן פנוי – אנו נמצאים בו יש תוכן בשפע, כמעט כל אחד היום יודע להחזיק פלאפון, לפתוח מצלמה ולהעלות.. אך בטיקטוק? המציאות שונה לגמרי. לצלם ולערוך זה כבר לא מספיק.. ולכן צריך לדעת לייצר תוכן חדשני, מעניין, ברור, ומניע לפעולה כדי לגרום לצופים לאהוב את התוכן שלך. לפעמים לוקח שעות שלמות רק בכדי לפצח רעיון לסרטון אחד בודד, ולכן ניהול טיקטוק באופן קבוע ע״י משרד פרסום יכול לחסוך לך המון זמן.ֿ

2. מקצועיות – טיקטוק הינה האפליקציה הפופולארית כיום בעולם, ולכן סרטונים לא מושקעים – ללא מחשבה, או שלא תואמים את הפלטפורמה יכולים לפגוע קשות בעסק או אדם. לטיקטוק יש שפה שלמה משלה ולפעמים גם הויראליות יכולה להיות לרעתך, אם עשית טעות ונזכרת מאוחר מידי הסרת התוכן לא תועיל לך לעד, יכול מאוד להיות שהסרטון נשמר ומועלה ע״י עשרות משתמשים אחרים כדי לגרוף צפיות על חשבונך, ולכן ניהול טיקטוק מקצועי יחסוך לך את כאבי הראש ויספק לך מקצועיות.

3. תנועה  – אנו נמצאים בעידן בו מחירי הפרסום עולים מיום ליום באופן קיצוני, אם בעבר היינו משלמים אגורות ספורות בעבור צפייה באתר אינטרנט, דף נחיתה, עוקב לפלטפורמה כלשהי כמו אינסטגרם או פייסבוק. היום? מחיר לפעולה בודדת יכול להתחיל מכמה שקלים ולהגיע לעיתים עד עשרות שקלים ולכן טיקטוק הינה הפלטפורמה הטובה ביותר שתעזור לכם למנף כל חשבון אחר שלכם ברשת חברתית מתחרה כמו אינסטגרם או פייסבוק ובנוסף תוכל להזרים גל ענק של מתעניינים לדף הנחיתה שלכם או לאתר האינטרנט מבלי להוציא אגורה אחת לפרסום, רק ע״י חשיפה אורגנית

4. חשיפה – החשיפה בטיקטוק כל כך עוצמתית ולכן לפעמים סרטון אחד יכול להגיע לחשיפה של מאות אלפי אנשים, לשם השוואה זה בדיוק כמו להציב שלט בלב איילון בשעות העומס, החשיפה מובילה איתה מיתוג רב מצרך הדרוש מאוד בתקופה זו.

2. לימודי טיקטוק אחד על אחד

אם אתה רוצה להצליח, תלמד מהטובים ביותר. דרך נוספת לקדם את חשבון הטיקטוק שלך הי כמובן ללמוד מהאנשים החזקים ביותר בטיקטוק מה צריך לעשות בכדי לצבור צפיות לסרטונים שלך ואיך להגדיל באופן משמעותי את כמות העוקבים, אנו מציעים ללמוד טיקטוק בהדרכות פרטיות רק אצל אנשים עם תוצאות מוכחות, לשם הדוגמא: ברחבי האינטרנט מסתובבים עשרות ״ מומחי טיקטוק|ֿ שונים שהקשר בניהם לטיקטוק הוא מקרי בהחלט. אנחנו ב – ״טרנדֿ״ מספקים לימודי טיקטוק אחד על אחד, בכל מקום ברחבי הארץ ממובילי הדעה החזקים ביותר ברשת,  מדובר על מובילי דעה שמחזיקים קהילות של עשרות אלפי עוקבים במינימוםם וכל סרטון שלהם מתפוצץ ברשת ומגיע לכ –  100,000 צפיות. מובילי הדעה אשר אנחנו עובדים איתם יודעים לגרום לך להביא את התוצאות הטובות ביותר ולחשוף בפנייך את כל השיטות, הטריקים והטיפים שהובילו אותם להפוך למי שהם היום. את הלימודים ניתן לערוך כמעט בכל נקודה בארץ והדרכה ממוצעת אורכת כשעתיים.

מהם היתרונות של לימוד טיקטוק?

  • הדרכה אישית – בניגוד לסדנאות או הרצאות בהדרכה אישית מוביל הדעה מתייחס רק אלייך ומכווין את התוכן, הטיפים והשיטות בדיוק לפרופיל הטיקטוק שלך, בסדנאות, הרצאות ותהליכים קבוצתיים בדרך כלל מדברים באופן כללי כמו על קידום עסק של עוגות לדוגמא, אך בן אדם שיושב בקהל ויש לו עסק מתחום שונה לגמרי כמו עסק למכירת ציוד ספורט חייב לעשות פעולות שונות לחלוטין ולמעשה המידע שהוא יקבל לא יהיה מדויק ונכון עבורו.
  • תוצאות מהירות – כאשר יש אסטרטגיה מדויקת התוצאות מגיעות מהר, תכנון נכון יוביל כמעט תמיד לתוצאות מהירות ולא שגרתיות, במהלך הפגישה אנו נבנה אסטרטגיה אשר נכונה למותג שלך בטיקטוק כדי שהוא יזכה לחשיפה גבוה ביחס לשאר הסרטונים שלך עד היום.
  • עלות חד פעמית – בניגוד לניהול טיקטוק מקצועי אשר התשלום בו מתחדש בכל חודש (תשלום של ריטיינר קבוע) בלימודי טיקטוק אחד על אחד התשלום הוא חד פעמי ולכן העלות היא נמוכה משמעותית מאשר לקיחת משרד פרסום שינהל עבורך את התוכן.
  • גמישות – כאשר יש לך את הידע והכלים אתה יכול לנהל את הטיקטוק שלך בדיוק לפי הזמן שלך, אתה לא צריך לסגור יום ספציפי מראש לצילומים, ובמידה ועלה לך רעיון כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את המצלמה ולפעול בדיוק לפי הכללים, השיטות , הטיפים והטריקים שלמדת במפגש הלימודי המיוחד.

סדנת טיקטוק

אם אתה "בן אדם של אנשים", כיף לך ללמוד בקבוצות, לעזור אחד לשנייה, וכמובן להשקיע זמן רב, סדנת טיקטוק היא בדיוק עבורך. "טרנד" מציעה היום מספר סדנאות טיקטוק שונות שמותאמות לכמה סוגי משתמשים בטיקטוק, משתמשים מתחילים, משתמשים מתקדמים, ולסוכנויות גדולות. את הסדנאות של טרנד ניתן להזמין בתיאום מראש וצוות המרצים יגיעו עד אליכם עם כלל הציוד.  בנוסף לכך טרנד פותחת מספר מחזורים אשר פתוחים לקהל הרחב ללימוד טיקטוק. המחזורים מפורסמים בכל הפלטפורמות השונות בניהם: טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם וגוגל.  תמיד ניתן להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם עם כל המידע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן