Skip to content

צארלי דמיליו מהטיקטוק | כל הסודות נחשפים!

  • by
5/5 - (1 vote)

צארלי דמיליו

אי אפשר להתחיל אפילו לדבר על צארלי דמיליו מבלי להכיר לעומק את אפליקציית טיק טוק, אין ספק שהיא אחת המשתמשות אשר הוכיחה ובגדול מה כוחו האמיתי של אפליקציית הטיק טוק בעולם כולו, אפליקציה שהזניקה, או יותר נכון המציאה והביאה לעולם, את הקריירה של צארלי ומהווה עבורה עד היום פלטפורמה ליצירת ושיתוף תוכן, רק שהיום מדובר בחשיפה עולמית לגמרי.

טיקטוק – כאן כדי להישאר

במשך שנים רבות היה נדמה שיש שחקנית אחת עיקרית בעולם הרשתות החברתיות, שיתוף המדיה והתוכן והיא כמובן פייסבוק. עם הזמן נכנסה לעולמנו גם אפליקציית האינסטגרם אשר במהרה נקנתה על ידי פייסבוק אשר פינתה מקום לשיתוף אחר של מידע ותמונות עם חברינו, וגם עם כאלה שלא. אך העולם כולו השתנה כאשר שוחררה אפליקציית טיקטוק ונדמה שהיא אפשרה לכוכבים רבים לצמוח ביתר קלות.

מה מציעה האפליקצייה?

אפליקציית טיק טוק היא אפליקציה סינית אשר מציעה אפשרות לעלות סרטונים באורך של החל מ-3 שניות ועד 3 דקות, כך שבעיקר מקובל (אצל הערוצים המוצלחים ביותר) לעלות סרטונים יחסית קצרים. האפליקצייה מאפשרת לערוך סרטונים בצורה מיוחדת אשר מושכת את הקשב ואת העין, ולהוסיף מוזיקה בקלות מה שהופך את מרביתה סרטונים לסרטונים מוזיקליים הכוללים גם ריקוד.

קהל היעד של טיק טוק – איך צארלי התפרסמה כל כך?

עד כה נדמה כי האפליקציה היא אפליקציה לשירים וריקודים ונדמה כי מדובר בפלטפורמה המיועדת בעיקר לילדים ובני נוער. אך כבר מזמן לא מדובר רק בכך, כיום האפליקציה משמשת גם פוליטיקאים ואנשי ציבור, וברור כי עמוד חזק ופופולרי בטיק טוק מצביע על שליטה וחוזק גם בחוץ, בדומה לעמודי אינסטגרם מפוצצי עוקבים או עמודי פייסבוק עם הרבה לייקים.

מתוך פייסבוק

מה כל כך מושך בטיקטוק?

מבט ראשון באפליקציה עשוי להעלות הרבה סימני שאלה, במיוחד לדור אשר התרגל לפייסבוק ולאחר מכן היה צריך להתאים עצמו גם לאינסטגרם. אך אין ספק, והמספרים מאשרים זאת, שהאפליקציה הזאת מושכת קהל רחב בכול הגילאים. אולי מדובר בכך שהתוכן מאוד קצר ומונגש, בדומה למה שאנשים בעולם המודרני מחפשים, אך יש שיאמרו כי דווקא המגוון העצום של התוכן אשר מועלה בכמויות מאפשר לכול אחד למצוא את מה שמעניין אותו וגם יוצר לאפליקצייה מיליוני משתתפים.

כוחן של הרשתות החברתיות

ישנם הרבה דברים ללמוד מצארלי, כמובן שבין היתר כיצד לרקוד ולהעביר תוכן, אך מעבר לכך, ניתן ללמוד מסיפור הסינדרלה של צארלי את הכוח האדיר שיש לרשתות חברתיות בעיצוב התוכן שלנו ובחיי היומיום. בחורה אשר נחשפה לעולם דרך הטיקטוק בלבד מוכיחה כי יש קשר ישיר בין אנשים שמחזיקים בעמודים מצליחים בטיק טוק לבין אנשים אשר מתפרסמים בכול העולם.

מחרימים ומרחיקים

עם ההצלחה הגדולה של טיק טוק, בדומה לרשתות חברתיות אשר חוו זאת בעבר, מנהיגים גדולים כמו טראמפ, קראו לא פעם להחרים את טיק טוק ולסגור את האפליקציה. בסופו של דבר, כול רשת אשר מאפשרת לעלות כול תוכן שהוא טומנת בחובה גם את האפשרות שיעלה תוכן פוגעני אשר לא מקדם אינטרסים של אנשים מסוימים.

אפילו בפוליטיקה

אם במקרה גלשתם בטיק טוק ולפתע קפץ לכם סרטון של בנימין נתניהו או של גנץ אתם כלל לא טועים, בדומה לכניסה לטוויטר אשר נראה כי פוליטיקאים עוד שם מיומה הראשון, היום כול אדם אשר רוצה להיראות ולפתח אהדה פותח גם עמוד בטיק טוק ומתחזק אותו כראוי. כמובן שעוד לא נולדו כוכבים בסדר גודל כמו של צארלי, אך אין ספק שיש כוכבי טיק טוק, אפילו מקומיים שמצליחים מאוד מהטיקטוק בלבד.

צארלי דמיליו

צארלי דמיליו נולדה בראשון במאי 2004 וכאמור התפרסמה דרך אפליקציית טיק טוק בכול רחבי העולם, היום ניתן למצוא אותה בשיתופי פעולה עם המפורסמים הגדולים ביותר כולל השתתפות בפרסומת לסופרבול שידועה בארצות הברית כפרסומת במקום של כבוד. צארלי מתגוררת בקונטיקס בארצות הברית, אך היא מוכרת בכול רחבי העולם, גם עבור אנשים שמעולם לא השתמשו בטיקטוק.

מתוך פייסבוק

מה כל כך תפס בצארלי?

ברור כי צארלי בחורה מאוד יפה כך שכיף להסתכל על סרטונים שהיא מעלה, אך ברור שלא בכך מסתכם הדבר. צארלי הצליחה להעלות תוכן אשר היה מאוד מבוקש בזמנו, ונראה שגם עדיין. סרטונים קצרים של ריקודים יפים ופשוטים לרקע שירים קליטים. עקב כך, כול צופה אשר קצת אוהב להזיז את הגוף היה מחכה לאתגרים של צארלי, לחכות אותה וליצור תוכן דומה אשר גם כן יקבל צפיות ויהיה ויראלי.

לא כל הנוצץ זהב

עם ההצלחה המסחררת של צארלי בטיק טוק ובעולם כולו, קל לשכוח שהיא בסך הכל נערה צעירה. דבר נוסף אשר פתח את לב העולם אל צארלי הוא וידויה על כך שהיא סובלת מהפרעות אכילה כיום ועל כך שבעבר היא סבלה מבריונות ברשת. אלו הפכו אותה לקצת יותר מציאותית מאשר כול הכוכבות המרוטשות ברשתות החברתיות וקירבו מיליוני לבבות לעמוד שלה ולהערצה שלה.

משדרת כי כל אחד יכול

חשבו על דמות מפורסמת שאתם מכירים אשר יוצרת לכם תחושה בלתי מושגת, גם אם אתם מעריצים אותו, יש משהו בכך שצארלי משדרת שכול אחד יכול להיות כמוה אשר גורם פשוט להתאהב בה. בשונה מתוכן שמעלים כול מיני מפורסמים לרשתות החברתיות שלהם, התוכן של צארלי משדר שגם אתה בבית אשר צופה בסרטון כעת יכול לנסות, ואפילו להצליח, לחקות את צארלי, ואין ספק שזאת קירב אליה את כול מיליוני העוקבים שלה.

התחלה בלי סוף?

קשה להצביע על נקודת ההתחלה בה צארלי התפרסמה ויצאה לעולם, אך ברור כי זאת קרה וכי היא מאז לא מפסיקה לצבור תאוצה. למרות זאת, כמו שאומרים, אימפריות נופלות לאט ובדומה לפייסבוק אשר כבר פחות מדברת כיום לקהל הצעיר, אולי אם צארלי לא תתפתח לעולמות תוכן וכישרונות אחרים, כמו מעבר לעולם הטלוויזיה או הקולנוע, היא תמצא את עצמה באפליקציה מדשדשת וככוכבת שהתרגלה לקבל מיליוני צפיות על תוכן אשר יראה כמו עבר רחוק.

איך להיות כמו צארלי?

אם יש לכם רצון נסתר להיות מפורסמים, לעצב דעת קהל ואולי אפילו לעשות כסף מהתחביב שלכם הדרך שעשתה צארלי להגיע לשם נראית כמו דרך די פשוטה, אך ישנם כמה דברים שכדאי לשים אליהם דגש כאשר מעוניינים לבצע את הדרך הזאת בצורה שאכן תוליד תוצאות טובות ולא תפגע בכם בדרך.

חקרו והעמיקו

ראשית, עוד טרם יוצאים להיות כמו צארלי, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לחקור ולעומק. עברו על עמודי טיקטוק ישראל, או טיקטוק של חו"ל של אנשים שהצליחו להתפרסם, למדו על טיקטוק יותר באמצעות קורס טיקטוק

בררו מה מעניין אתכם, מה מקבל הרבה תגובות ואפילו מה כבר יש ובשפע על מנת שתוכלו בהמשך ליצור ולכוון לתוכן כמה שיותר חדשני ואיכותי, אך גם כזה שיתפוס צופים ומשתתפים.

חשבו על תוכן איכותי

בסופו של דבר, צארלי הצליחה מאוד כי התוכן שהיא יצרה היה כיפי, מעצים וכיף לצפייה. כאשר מדובר בטיק טוק, אתם חייבים לכוון לדברים כאלה גם כן. חשבו על סוג התוכן שתרצו להעביר לדוגמא:

  1. ריקודים ושירים – הטיקטוק מאוד גדוש בסרטונים שכאלה אך נדמה כי הם גם אלו שהכי מצליחים. אם יש לכם כישרון לכך, לפחות כמו שלצארלי דמיליו יש, זה יכול להיות כיוון טוב אך תמיד תצטרכו לוודא שאתם טובים לפחות כמו אחרים ולא פחות חשוב מכך שאתם מחדשים.
  2. מידע והסברים – הטיקטוק משמש גם בעבור סרטונים של מידע והסברים אודות כול מיני נושאים. אם יש לכם יכולת וידע איך להנגיש תוכן, אתם בהחלט  יכולים ליצור סרטונים שיהיו כיפיים אך יעבירו תוכן שאנשים רוצים לצרוך ולא תמיד יש להם כוח אליו.
  3. חשיפת התחביב שלכם – יש לכם תחביב מיוחד? טוב מאוד. חשבו כיצד אתם יכולים ליצור סרטונים קצרים אשר ידגישו את התחביב שלכם. זאת יכול להיות הסבר עליו, תיעוד שלו, או אפילו הזמנה של אנשים אחרים לנסות לעשות כמוכם.

נסו למצוא שיתופי פעולה

רק תדמיינו מה יקרה אם יום אחד צארלי תפרסם משהו שהעליתם, כמה חשיפה תקבלו, כמה אנשים יחקרו את העמוד שלכם. אז כנראה שלא תגיעו כל כך מהר לעמוד של צארלי, אך כן תוכלו לחפש שיתופי פעולה לפחות בסביבות טיק טוק ישראל. כמובן שקודם תצטרכו לבסס את העמוד שלכם, אך זאת בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון ולהתחיל לטפח כבר מעכשיו. שיתופי פעולה עם חשבונות מוצלחים יכולים לגמרי להקפיץ את החשבון שלכם.

האמינו בעצמכם

כנראה שלא יגלו אתכם כול כך מהר, גם אם אתם כישרון בלתי נשכח שעוד לא נראה פה. אם אתם חושבים שיש לכם אפשרות להתפרסם ובגדול, המתינו בסבלנות והמשיכו להאמין בעצמם, גם אם זאת יקח זמן וגם יהיה קשה בדרך. אפילו צארלי לא התפרסמה בלילה אחד ובכך שהיא העלתה המון תוכן ולא התייאשה היא הגיעה להיכן שהיא נמצאת היום.

מלכת הטיקטוק

לא בכדי קטפה צארלי את הכינוי מלכת הטיק טוק עם קרוב ל-140 מיליון עוקבים. אנשים שאפילו רק מתקרבים לסדר גודל כזה הם לרוב כבר יהיו ידוענים עוד טרם לכך, אך צארלי צמחה מתוק הטיקטוק והצליחה לייצר לעצמה קהל מעריצים עצום רק מהתוכן שהעלתה לשם. חשבו על כך, היא איננה הופיעה בסדרת טלוויזיה או סרט, הכול מתוך התוכן אשר יצרה ברשת הזאת ועל זה כמובן שמגיע לה כול הכבוד.

מתוך פייסבוק

אתגרי טיקטוק – הדרך לצבור עוקבים

מדי פעם בפעם צצים להם לפתע אתגרים באינסטגרם ובפייסבוק אשר סוחפים את הרשת כולה ומביאים אנשים לחקות ולנסות לשבור את הניסיון. בטיק טוק, הדבר הוא עניין של מה שבכך, אתגרים עולים כול הזמן והם חלק בלתי נפרד מהשיטוט והשימוש באפליקציה. אתגרים רבים התחילו את דרכם דרך צארלי, או לפחות קיבלו פלטפורמה רצינית דרכה. אז מה הוא בעצם אתגר טיק טוק?

הכירו את אתגרי הטיקטוק

אתגר טיק טוק יכול להיקרא בשם אך יכול להיות פשוט סרטון מאוד ויראלי אשר רץ ברשת וקורא לאנשים לחקות אותו. לדוגמא, ריקוד מצחיק או מורכב, משחק קצר בין שני אנשים, או ליפסינג לאיזה שהוא קטע אייקוני. אתגרי טיק טוק קוראים למשתתפים ברשת לחקות את הסרטון אשר מופיע ולנסות ליצור גרסה דומה מאוד שלו, או לפחות ספין אוף כלשהוא אשר יצחיק את העוקבים.

מה צריך לעשות?

אם גלשתם הרבה בטיק טוק וראיתם סרטון אשר חוזר על עצמו בכול מיני וריאציות ובכול מיני עמודים, כנראה שנתקלתם באתגר טיק טוק. רוצים לעמוד בו? כול שעליכם לעשות הוא לצפות בו כמה פעמים ולהתחיל להתאמן. בדקו שיש לכם את המוזיקה המתאימה, אם צריך לדוגמא תפאורה או פרטנרים אחרים. מומלץ טרם הצילום לעשות חזרות, אפילו מול מצלמה על מנת לוודא שאתם סגורים על כול התנועות, ויאללה, לצלם ולהעלות.

אתגרי VS

דבר מקובל נוסף בטיקטוק, אשר פחות מקובל ברשתות חברתיות אחרות לצורך העניין הוא ערכית והעלאת סרטונים אשר כוללים רפרסנים או סרטונים שלמים של עמוד אחר. לדוגמא, כוכבים מצליחים רבים מעלים סרטונים אשר מראש ערוכים להיות מודבקים עם סרטון אחר, כמו מעין חצי דיאלוג או חצי ריקוד. סרטונים כאלו מזמינים את הגולשים לצלם את החלק החסר, או לחקות את הסרטון.

לא רק צארלי – מומחי הטיקטוק

מנהל או מנהלת שיווק ברשתות חברתיות הוא תפקיד אשר מבוקש היום כמעט בכול סוג של חברה שרוצה להיראות ולמשוך לקוחות. אם אתם באמת מעוניינים להשיק עמוד, אפילו לצרכי עסק לדוגמא ולא לשימוש עצמי של פרסום שלכם, שקלו להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום ויכולים לסייע לכם בתהליך של פתיחת העמוד ועיצובו, כולל טיפים איכותיים של מקצוענים.

  1. סיוע בפתיחת החשבון אולי לא תאמינו לכך אבל לתמונה שתבחרו, לשם שלכם, ואפילו לזווית הצילום, יש השפעה מאוד גדולה על הפופולריות ובאופן כללי על הפוטנציאל של העמוד שלכם.
  2. ברירת תוכן לא כול דבר שמצחיק אתכם יצחיק אחרים ויתרה מכך, אתם כן רוצים לשמור על קו כלשהוא של העמוד שלכם אשר יגרום לאנשים להמשיך לחכות לתוכן. זאת דוגמא טובה לשאלות אשר איש מקצוע יוכל לענות עליהן ולכוון אתכם מה כדאי לעשות ומה לא גם בהקשר התוכן.
  3. קידום קידום ממומן כבר דרך כמעט בכול מקום וכמובן שהגיע גם לטיקטוק, אם יש לכם מטרה חשוב לעמוד שלכם, יכול להיות ששווה לכם להשקיע כסף בשיווק של העמוד שלכם אשר אמנם לא ישיג לכם עוקבים כמו צארלי, אבל כן יתן הזנק שיסייע לתוכן לקבל יותר צפיות ולהיפתח יותר לעולם.

דומה ושונה למוכר והישן

אם אתם שוקלים האם להתחיל להשתמש בטיק טוק, או שאכן אתם מאמינים שאתם יכולים להתפרסם דרך הרשת הזאת אבל פשוט לא יודעים האם זאת הדרך הנכונה, כדאי שתדעו כמה דברים חשובים בנוגע לטיקטוק אשר דומים או שונים לעומת רשתות חברתיות אחרות שוודאי השתמשתם בהם בעבר.

דומה – עוקבים ונעקבים

בדומה לאינסטגרם, טוויטר ופייסבוק, אתם יכולים לבחור את התוכן שאתם רוצים לראות על ידי בחירה לעקוב אחרי מישהו. גם בטיק טוק העולמי, ובטח שגם בטיק טוק ישראל, לכמות העוקבים שלכם יש משמעות וככול שהיא גבוהה יותר, אתם יותר פופולריים. כמובן שצארלי שולטת ביד רמה בכמות העוקבים ואפילו שברה שיא גינס עקב כך, אך תמשיכו לשאוף לירח, מקסימום תפגעו בכוכבים.

שונה – תוכן קצר ולעניין

ברור כי יש מקום לכול סוג תוכן ברשת החברתית, תוכלו להעלות כמות גדולה של תווים ולשתף בסרטון שבו אתם מדרבים את מה שיושב לכם על הלב, אך בשונה מפייסבוק לדוגמא הרשת שיותר מאופיינת בפוסטים ארוכים ואפילו במעין מאמרי דעה, טיק טוק יותר מתלבטת בכך שהיא מאפשרת פלטפורמה לשירים וריקודים, אקטים מצחיקים וסרטונים קצרים, ופחות לכול מה שפייסבוק מציעה – לא המקום להציג מצע פוליטי ארוך.

שונה – חשיפה לתוכן של אחרים

אמנם באינסטגרם אכן יש אפשרות להתבונן באקספלור ולראות תוכן גם של עמודים שאתם לא עוקבים אחריהם, בטיק טוק הדבר הרבה יותר חזק, תוכלו לראות עמודים עם כמות מזערית של עוקבים אשר מחזיקים בסרטון עם עשרות ואפילו מאות אלפי צפיות. האפליקצייה מבצעת כול הזמן התאמה לתוכן שאתם אוהבים על ידי למידה של ההרגלים שלכם ובאופן הזה חושפת אתכם לתוכן שכנראה שלא הייתם מגיעים אליו, באופן הזה, מקודם תוכן שהרבה אנשים אוהבים.

מתוך פייסוק

דומה – לייקים ותגובות

באינסטגרם ובפייסבוק נושא הלייקים והתגובות הוא נושא חם מאוד, אנשים לוקחים מאוד ברצינות מה שהם כותבים ופוסט עם הרבה לייקים גם כן יהיה מאוד ויראלי ויגיד הרבה על תוכנו וגם על מי שיצר אותו. זאת דומה מאוד לטיק טוק אשר גם בו ניתן לבצע דברים דומים, ולאפשר למי שיצר את התוכן לקבל פידבק אודות מה שהוא העלה. כמובן שלצערנו גם כאן יש חשיפה לתגובות פוגעניות אך זה דבר אשר לא חס על אף רשת חברתית אחרת.

צארלי דמיליו היא אחת הבחורות ברחבי העולם שעשתה את הבלתי אפשרי והתפרסמה רק מתוכן שהעלתה לרשת חברתית שניתן לומר כי עוד לא חלחלה לכול הגילאים בדומה לפייסבוק בתקופה שבה היא הושקה לדוגמא. למרות זאת, צארלי כיום היא אחת הכוכבות היא מפורסמות בעולם, אשר מקבלת עשרות אלפי דולרים על תוכן פרסומי ושיווקי שהיא מעלה, ואת כל זאת היא עושה עם חיוך, מסרים חינוכיים והרבה כישרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן