Skip to content

מסוכן: האם זהו הסרטון שעלול להצית את המלחמה הפנימית בין תושבי מדינת ישראל?

  • by
5/5 - (1 vote)

כזכור אחת התופעות שהציתו את המלחמה הפנימית בין תושבי מדינת ישראל היהודים לערבים היו סדרה של סרטוני טיקטוק בהם רואים ערבים ישראלים סוטרים לתושבים היהודים, האם אנחנו לפני הגל הבא?

לפלטפורמת הטיקטוק ישנם יתרונות רבים, בעלי עסקים שעד היום היו תלויים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק (ובעיקר בכרטיס האשראי שלהם שם) כדי להגיע ללקוחות רבים יכולים היום פשוט להבין איך לפצח את טיקטוק ולייצר סרטונים ויראלים שמגיעים למאות אלפי אנשים בלי להוציא אגורה מהכיס, אך כמו בכל צד טוב יש גם צד פחות טוב.

כולנו זוכרים את התופעה בה ערבים ישראלים העלו תכנים פוגעניים כלפי האזרחים היהודים במדינה סרטונים בהם רואים את הערבים תוקפים ומתעללים ביהודים והעלו את הסרטונים הללו לפלטפורמת הטיקטוק, לאחר "תקופה רגועה" בה היה ניתן לחשוב כי תופעה זו נמחקה מהעולם וכי אחרי הבלאגן החמור ברחובות ישראל בה תקפו הצדדים זה את זה אנו פותחים דף חדש,

סרטון שהעלה צעיר ערבי ישראלי, תושב רהט מאיים להצית את האש בשנית. בסרטון ניתן לראות את הצעיר הערבי נוסע ברכב וסוטר לבחורה יהודיה על ישבנה תוך כדי שהוא מתעד הכל ומעלה אותה לפלטפורמת הטיקטוק. יש לציין הפעם לטובה את משטרת ישראל שעצרה באופן מהיר את תושב רהט שסטר לישבנה של הבחורה בחשד להטרדה מינית ומעשה מגונה.

"טרנד" מגנה כל התנהגות פוגענית בפלטפורמת הטיקטוק ומציעה לך לעזור למגר את תופעה זו באמצעות כמה פעולות פשוטות. נתקלת בסרטון פוגעני?  אנא אל תשתפו איתו פעולה. כל פעולה כגון: לייק, שיתוף. תגובה, צפייה חוזרת. תגרום לסרטון להפוך לויראלי יותר גם אם התגובה שפרסמת על הסרטון היא שלילית, לכן ברגע שנתקלים בסרטון פוגעני הדבר היחיד שניתן לעשות כדי לגרום לו לדעוך ולרדת מהאוויר במהירות הוא לדווח על הסרטון ולבקש מכמה שיותר חברים לעשות בדיוק את אותה הפעולה.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן