Skip to content

טיקטוק עסקי: האם כל בעל עסק חייב טיקטוק?

  • by
4/5 - (1 vote)

אנו חיים בעולם שמשתנה מהר מאוד, בכל יום "צצה לה" אפליקציה חדשה או רשת חברתית אחרת שעושה רעש רב ולפעמים זה כל כך קשה להדביק את הפער עד שחלקינו מעדיפים לוותר על ההצטרפות ומשאירים את העסק שלנו מאחור. בניגוד לטרנדים שחולפים מהר "טיקטוק" כאן כדי להישאר, האפליקציה הסינית כובשת פסגה אחר פסגה וכיום טיקטוק נחשבת לאפליקציה הפופולארית ברחבי העולם ולמעשה היא עקפה את פייסבוק ואינסטגרם בזמן השימוש בהם.

טיקטוק אמנם התחילה את דרכה כאפליקציה שבעיקר ילדים ובני נוער משתמשים בה (בדיוק כמו כל רשת חברתית אחרת, פייסבוק ואינסטגרם גם התחילו כך) אך לאט לאט לדור הצעיר מצטרפים גם שאר חתכי הגילאים. ואם נבדוק מקרוב? היום כמעט כולם כבר חיים ונושמים טיקטוק.. בין האנשים שנמצאים בטיקטוק היום ניתן למצוא את: בנימין נתניהו, נפתלי בנט, מירב מיכאלי, ועוד שרים רבים אחרים יעד עם פוליטיקאים, דוגמנים, ספורטאים, מובילי דעה, וכמובן.. בעלי עסקים!

אני לא יודע לרקוד, האם טיקטוק בשבילי?

בתחילת דרכה "טיקטוק" הייתה פלטפורמה שמתעסקת בעיקר בסוגים שונים של ריקודים.. אך הזמן עשה את שלו וכיום הריקודים אינם תופסים נתח רחב מכלל הסרטונים המועלים לפלפטפורמה. לצד הטרנדים השונים שמגיעים עם סאונד ויראלי וריקוד קליט ישנם מאות אלפי טיקטוקים שאינם כוללים ריקודים ולמעשה האפליקציה היום פתחה את שעריה גם לאנשים שלא אוהבים לרקוד או לא כל כך יודעים איך.

האם טיקטוק מתאימה לכל בעל עסק?

שאלת השאלות, למעשה כל מה שצריך לעשות הוא להביט לאחור.. ולהציץ על "אינסטגרם" אם בעבר בעלי העסקים שקפצו על ההזדמנות להצטרף לאינסטגרם ראשונים זכו ובגדול (מאות אלפי עוקבים, ועשרות אלפי לקוחות חדשים) זה בדיוק מה שקורה בימים אלו בפלטפורמת הטיקטוק , החשיפה היא אדירה ביחס לפלטפורמות מקבילות כמו פייסבוק ואינסטגרם ולמעשה בלי להשקיע אגורה אחת בתקציב שיווק לפרסום ממומן ניתן להגיע למאות אלפי אנשים בקלות ובמהירות.

כמה עולה טיקטוק עסקי?

פתיחת חשבון "טיקטוק עסקי" אינה עולה כסף, ויתרה מזאת.. כדי להגיע למאות אלפי צפיות אפילו לא צריך לשלם כסף לפרסום ממומן כפי שנהוג ברשתות חברתיות אחרות. אך לצד היתרונות הרבים כמו החשיפה הזולה, והשימוש הקל (כל מה שצריך הוא נייד עם מצלמה טובה) ישנו פער שצריך להשלים. למעשה לטיקטוק יש שפה משלה, ובכך למעשה אם עד היום הייתם מעתיקים את התוכן שעולה לפייסבוק ומדביקים לאינסטגרם, בטיקטוק זה לא יכול לקרות!. כדי לצבור כמות צפיות גבוה בטיקטוק חייבים ללמוד טיקטוק, כיום ישנם סדנאות טיקטוק שמלמדות צעד אחר צעד את השפה של טיקטוק ותוך מספר מפגשים קצרים ניתן להגיע לכמות יפה של צפיות שכמובן מתורגמת ללקוחות משלמים.

האם אני חייב להצטלם כדי לקדם את העסק שלי בטיקטוק?

אז זאת תשובה שכנראה תפתיע רבים, אמנם טיקטוק היא אפליקציה שמתעסקת בוידאו, אך לא תמיד חייבים להיות "הפנים" של העסק. למעשה בטיקטוק ניתן לעקוף את הצילום העצמי ולהשתמש בפרזנטורים שונים, לצלם סרטונים ולהשתמש בסאונדים ויראלים, או אפילו להשתמש בקול של מישהו אחר שיקריא בדיוק את מה שרציתם לומר! אנו מציעים תמיד להיעזר בשירות של קידום טיקטוק כדי שהאנשים הטובים ביותר יחשבו עבורכם על תוכן שמציג אתכם בצורה הטובה ביותר, יחסוך לכם את המבוכה וכמובן ידאג לכם ללקוחות חדשים.

כל כמה זמן מומלץ להעלות סרטון לטיקטוק העסקי?

בניגוד לדעה הרווחת כי צריך להעלות סרטונים על בסיס יומי לפלטפורמת טיקטוק, מומלץ להעלות סרטונים לטיקטוק העסקי אחת לשבוע וזאת בכדי לא "להציף" את העוקבים בסרטונים ולגרום לכם לחכות לכל סרטון חדש שלך. בחגים, מועדים ועוד ימים לא שגרתיים (כמו הפנינג מסויים בעסק) ניתן לחרוג מהכלל של סרטון אחת לשבוע ולהעלות כמה סרטונים בשבוע וזאת בכדי לקדם מטרה מסויימת כמו מבצע ספציפי, או מוצר שעומד להיגמר.

האם אפשר למדוד לקוחות מהטיקטוק?

למעשה פרסום אורגני בטיקטוק הוא לא מדיד, מכיוון שאנחנו לא משקיעים סכום כסף מסויים בפרסום ומקבלים בעבור זאת תוצאה כמו: כמות לידים, כמות לקוחות, או כמות עוקבים, אך יחד עם זאת תמיד ניתן לעקוף את זה למדוד את הלקוחות ע"י שיטות עקיפות. לדוגמא: ניתן להוסיף שאלה באתר ההזמנות של העסק שלך / לנציג השירות שלך. ולשאול איך הגעת לעסק, ובכך לרשום כל פנייה שהגיע דרך הטיקטוק.

איך מקדמים טיקטוק עסקי?

למעשה כיום ישנם 2 דרכים לקידום טיקטוק עסקי, הראשונה היא כמובן האופציה האורגנית. כאן למעשה הסרטונים שלך יגיעו למספר צפיות גבוה ככל שהסרטון שלך טוב, במידה והסרטון שלך לא ממש טוב הצפיות יעצרו, ולכן תמיד מומלץ לשקול להיעזר במשרד פרסום שמציע שירותים של קידום טיקטוק ע"י ניהול טיקטוק או שירותי לימוד טיקטוק באופן פרטני אחד על אחד בכדי להשיג יותר צפיות ולקדם את העסק שלך. האופציה השנייה היא כמובן השימוש בפרסום ממומן בטיקטוק, כיום עלות הפרסום באפליקציה היא נמוכה מאוד אך גם את הפרסום הממומן צריך לעשות באופן ובצורה שמתאימה לטיקטוק. פרסומות שיועתקו מרשתות אחרות בדרך כלל לא יעבדו ואף יגררו תגובות שליליות.

לסיכום: כל בעל עסק היום חייב לפתוח חשבון טיקטוק לעסק שלו, החשיפה כרגע בטיקטוק גבוה משמעותית מרוב הפלטפורמות וגם אם אין לעסק שלך עשרות אלפי עוקבים והחשבון שלך חדש, כל סרטון שלך עדיין יכול להגיע לכמות של מאות אלפי צפיות וכל זאת בלי להוציא אגורה אחת על תקציב פרסום, יחד עם זאת.. לטיקטוק יש שפה וחוקים משלה, ובעלי עסקים שינסו לעשות הכל לבדם מבלי ללמוד את זה לעומק עלולים למצוא את עצמם ללא צפיות במקרה הטוב או עם סרטון שפחות מחמיא לעסק שלהם במקרה הרע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן