Skip to content

טיקטוק סטורי: כל מה שצריך לדעת על הסטורי החדש בטיקטוק

  • by
5/5 - (1 vote)

טיקטוק סטורי: כל מה שצריך לדעת על הסטורי החדש בטיקטוק

זה כבר מזמן לא סוד שטיקטוק כיום היא האפליקציה הפופולארית ביותר בעולם, לאחר שרשתות חברתיות ניסו להוסיף פיצ'רים רבים כדי ללכת בעקבות טיקטוק ולקוות שגם הם יזכו לנהיה אדירה של משתמשים, כמו ה – "רילס" באינסטגרם. הפעם זאת תורה של טיקטוק להציע פיצ'ר שכבר קיים ברשתות אחרות.

טיקטוק הוסיפה היום פיצ'ר חדש, שמוכר מאוד לכולנו.. במיוחד לחובבי האינסטגרם. למעשה החל מהיום מעבר לסרטונים שניתן להעלות לטיקטוק או לאופציית הלייב הקיימת. טיקטוק פותחת אופציה חדשה "סטורי" למעשה טיקטוק מנצלת את הירידות החדות של "מטא" הכוללות את  פייסבוק ואינסטגרם ומנסה להרים מהלך שיגרום לפער הקיים בינם רק לגדול. באופציה החדשה ניתן להעלות לטיקטוק מהיום לא רק סרטונים אלא גם תמונות! למעשה המהלך החכם של טיקטוק עשוי לשבור את השוק ולצרף אליה משתמשים חדשים שעד היום נמנעו מצילום ועריכת סרטונים אך קהל שמוכן לתעד את חייו מבלי להתאמץ יותר מידי.

לאחר פרסום התמונה או הסרטון שלכם בסטורי של טיקטוק, הוא יצטרף לקיר שלכם בטיקטוק ויופיע שם למשך 24 שעות בלבד, כך שאם צילמתם משהו שהוא חשוב או שלדעתם יכול לצבור תאוצה לאורך זמן אנחנו ממליצים להעלות אותו כסרטון לפיד.

בדרך כלל כאשר משיקים פיצ'ר חדש יש יתרון רב למשתמשים הראשונים בפיצ'ר, אם אלו פיצ'רים שטיקטוק רוצה לקדם אותם, האנשים הראשונים שמשתמשים בהם זוכים לחשיפה אורגנית אדירה ללא תשלום. כך שאנו ממליצים לתחזק באופן קבוע מהיום גם את הסטורי בטיקטוק ולהוסיף את זה ללו"ז ולגאנט התוכן שלכם בהעלאת התכנים לטיקטוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן