Skip to content

טיקטוק ישראל: איך להפוך למפורסם בטיקטוק?

  • by
5/5 - (1 vote)

טיקטוק השאירה אבק לפייסבוק ולאינסטגרם בזמן השימוש באפליקציה, למעשה טיקטוק ישראל כיום עוקפת מדינות רבות במדד הפופולאריות של האפליקציה ובכדי להפוך היום למותג, מוביל דעה, או בכדי לצבור פופולאריות חייבים לצבור עוקבים בטיקטוק ולדעת לייצר סרטונים ויראלים. אז איך הופכים למפורסמים בטיקטוק? יצאנו לבדוק את כל הדרכים.

פתיחת חשבון המותאם לטיקטוק ישראל

המון אנשים חושבים שאם הם יחקו אחד לאחד טרנדים שנעשים בחו"ל הם למעשה יצליחו להתברג בטופ של טיקטוק ישראל, אך חשוב להבין שזאת לא בדיוק השיטה הנכונה. למעשה לכל מדינה יש את הטרנדים שלה, את הסאונדים המובילים בטיקטוק שלה ואת השפה שלה, ולכן צריך לדעת לעשות ההתאמות לטיקטוק הישראלי. לפעמים משתמשים רבים ידלגו על סרטון שלא נעשה בשפה המקומית בגלל קושי בהבנת השפה (לדוגמא ילדים) או אנשים שלא שולטים בשפה הזרה, כך למעשה גם שימוש בטרנד של חו"ל יכול להיכשל.

איך להפוך למפורסמים בטיקטוק ישראל?

בחרו נישה: רוב הטיקטוקרים הישראלים המובילים מייצגים משהו ספציפי, הם מאוד מאוד ממוקדים ולמעשה מעלים תוכן שקשור לתחום אחד, לדוגמא: ספורט.  למעשה אותו טיקטוקר שהפך למפורסם הצליח בזכות המיקוד על הנושא, הוא צבר קהילה של עוקבים שמחכים לשמוע ממנו על התוכן הספציפי הזה (במקרה הזה – ספורט) אם הטיקטוקר יעלה סרטון על מחשבים, סביר להניח שהסרטון לא יצבור תאוצה ולא יזכה לחשיפה גבוה בגלל שהסרטון לא מעניין את קהל העוקבים שלו.

התמידו: רוב האנשים לא הופכים לסלבס בלילה אחד, למעשה מדובר כאן ב- "עבודה" לכל דבר. צריך לחשוב בכל פעם על סרטונים מעניינים, לפנות זמן לצילומים, לעריכות, לתגובות לעוקבים ולצופים החדשים. והדבר הכי חשוב הוא לא להוריד רגל מהגז. יכול מאוד להיות שתעלו 10 סרטונים שלא יצברו תאוצה אך בדיוק בסרטון ה – 11 אתם תגיעו לחצי מיליון אנשים, למעשה החשיפה כרגע בטיקטוק בשמיים וסרטונים טובים זוכים למאות אלפי צפיות בקלות, זה הזמן להעלות סרטונים בקצב קבוע לטיקטוק ולתפוס את ההזדמנות הזאת בזמן.

למדו מהטובים ביותר: אם אתם רוצים להגיע לתוצאות לא שגרתיות למדו מהאנשים שכבר השיגו אותם, כיום ישנם הרבה אופציות ללימודי טיקטוק, ניתן לקחת קורס טיקטוק באופן פרונטלי או אפילו לרכוש קורס טיקטוק דיגיטלי, להצטרף לסדנת טיקטוק או ללמוד טיקטוק בשיעורים פרטיים. ככל שתשקיעו יותר בידע שלכם סביר להניח שתתקדמו יותר מהר. ההחלטה לנסות להצליח לבד היא ההחלטה שרוב האנשים מקבלים בדרך כלל ולכן הם משיגים את התוצאות שכולם משיגים, הבחירה לנסות לבד לפעמים עולה יותר מהבחירה לשלם כסף בעבור ייעוץ, או לימוד. וזאת מכיוון שהזמן הרב שמתבזבז לפעמים יכול לעלות הרבה מאוד כסף בהשוואה ללימודים ממוקדים שישיגו לכם תוצאות מהירות וטובות יותר.

תשקיעו בציוד שלכם: אף אחד לא אוהב לראות סרטון מטושטש או לשמוע סאונד שהוא צורם לאוזניים ולכן בכדי לגרום לסרטון שלכם לצבור תאוצה יש לדאוג לציוד מתאים לצילומי טיקטוק, כיום לא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים בכדי לייצר סרטון ברמה גבוה. כל מה שצריך הוא פאלפון חדש (רצוי אייפון( תאורה טובה, ובמידה ואתם מצטלמים מרחוק אז רצוי להשתמש במיקרופון איכותי כדי שהסאונד יהיה נקי וצלול.

תהיו הראשונים: אנשים אוהבים לצפות בדברים חדשים, ראיתם משהו חדש? פורסמה ידיעה חדשה? צלמו סרטון בהקדם האפשרי המדבר על הנושא הספציפי הזה, זה יכול להיות על משהו שראיתם בחדשות, בטלוויזיה, בעיתון או בכל מקום אחר. העיקר להיות הראשונים שמדברים על הדבר הזה, לדוגמא: הדחה של משתתף מתוכנית ריאליטי, מבצע צבאי, אירוע מדיני חשוב, בחירות, הופעה של אומן מחו"ל או כל דבר אחר.

מה ההבדל בין טיקטוק ישראל לבין טיקטוק חו"ל?

למעשה אם נדייק ונדבר ב"שפת הטיקטוק" הניסוח הנכון כאן הוא "מה ההבדל בין הפוריו הישראלי לבין הפוריו של חו"ל" למעשה לכל מדינה יש פוריו משלה, או במילים אחרות סוג של "קיר" שמציג את הדברים שהכי מתאימים לך, לדוגמא אם אתה אוהב לראות סרטונים של זמרים ישראלים בטיקטוק, עוקב אחרי חלקם,  מגיב, משתף, עושה לייק, או מקיים כל אינטראקציה אחרת בנושא הספציפי הזה למעשה מה שיוצג לך ב – פוריו של טיקטוק ישראל הם בעיקר תכנים הדומים, כל מיני יוצרים ישראלים שצברו תאוצה, למעשה רוב התוכן שמוצג לך בפוריו של טיקטוק ישראל יהיה סרטונים של אנשים הגרים בארץ, ובכך התחרות בין מספר האנשים שיוצגו לך מתקיימת בעיקר בין התושבים הישראלים. לפעמים בפוריו מקומי (כמו פוריו של טיקטוק ישראל) מוצגים גם סרטונים של חו"ל למעשה מדובר בסרטונים שהם ויראלים בצורה קיצונית ובדרך כלל יהיה מדובר בסרטון שלא צריך לדעת לדבר את השפה כדי להבין מה קורה שם (לדוגמא: ריקוד) או מתיחה כלשהי.

טיפ: כדי להגיע לפוריו של חו"ל מומלץ להכין סרטון שיהיה מובן בכל שפה, ויגרום לאנשים לרגש כלשהו מהסרטון: עצב, שמחה, כעס וכדו.

דוגמא לסרטון שלא מומלץ: סרטון שמדבר על דרגות בצבא ההגנה לישראל (צה"ל) בשפה העברית בלבד, יכול להיות מפורסם בפוריו של טיקטוק ישראל אך סביר להניח שהוא לא יעבוד בפוריו של חו"ל.

דוגמא לסרטון שמומלץ: סרטון שמדרג צבאות של מדינות שונות מרחבי העולם לפי המשכורות שהחיילים מרוויחים בה, הסרטון יהיה בשפה האנגלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן