Skip to content

האם טיקטוק החליטה לחסל את ענף הסוכנים?

  • by
5/5 - (2 votes)

רעידת אדמה בענף "הסוכנים" בשבועות האחרונים טיקטוק החלה לפרסם בלי סוף את פלטפורמת יוצרי התוכן שלה. למעשה "פלטפורמת יוצרי התוכן של טיקטוק" אמורה להוות בית לכל מובילי הדעה אשר נמצאים באפליקציה מחזיקים בקהילה גדולה של עוקבים.

את הצעד חסר התקדים החליטה טיקטוק לעשות ע"י פרסום באפליקציה (איך לא) באמצעות מובילי דעה מקומיים  ובניהם ליאל אלי וגל זהבי, כרגע טיקטוק מנסה לגייס כמה שיותר מובילי דעה אשר מלאו להם לפחות 18 שנים ומשאירה את הצעירים באפליקציה ללא אפשרות לקחת חלק ברעיון יוצא הדופן הזה, כאמור רשתות חברתיות מרוויחות בעיקר מפרסום ממומן באפליקציה אך לעולם לא נקטו צעד קיצוני כדי להשתלט גם על הפרסום האורגני.

@gal_zahavi

טיקטוק משנים פה חוקי משחק!! קדימה תשאירו פרטים ותצטרפו אליי לפלטפורמת יוצרי התוכן!! 📣🎉🤪@@tiktok

♬ original sound – Gal Zahavi ★ גל זהבי

טיקטוק נכנסת לזירה שאינה מוכרת לה כלל,  "ייצוג" הוא ענף שקיים מאז ומתמיד עוד לפני הרשתות החברתיות ובדרך כלל הכוכבים הגדולים כבר חתומים על חוזים ארוכי טווח אשר מונעים מהם לעבוד עם חברות מתחרות ונותנות את זכות הבלעדיות למשרד ייצוג ספציפי או לסוכן מוביל מהתעשייה. למעשה לסוכנים כיום יש כמה יתרונות חזקים מול הפלטפורמה חסרת הניסיון של טיקטוק בייצוג אומנים, מלבד הוותק הרב של סוכנים חזקים בתעשייה, הסוכנים מספקים לכוכבים הגדולים עבודה שוטפת ולא נקודתית, למעשה בעוד טיקטוק יכולה להציע כרגע למשתתפים בפלטפורמה השתתפות בקמפיינים שיועלו לרשת שלה בלבד הסוכנים יכולים להציע מנגד עבודה סביב השעון כמו השתתפות בפרסומות בטלוויזיה, ברחבי האינטרנט וכמובן בפלטפורמות מתחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

צילום מסך מתוך דף של טיקטוק

האם הסוכנים יצליחו לבלום את המהלך של טיקטוק ישראל?             

  לאחר פרסום המהלך של טיקטוק משרדי הסוכנויות בישראל לא נחו לרגע, לאחר גישושים רבים נודע לנו כי מספר סוכנים מתכננים מהלך בלימה ובו הם יתאחדו יחדיו ולא יעבדו עם כוכבי רשת אשר מעוניינים לקחת חלק בפלטפורמת היוצרים של טיקטוק ויטילו וותק, הסוכנים כרגע מנסים לייצר משוואה פשוטה כי ההשתתפות בפלטפורמת היוצרים תחסום את כוכבי הרשת מלפרוץ קדימה ולהגיע לטלוויזיה ולמקומות נוספים

מעמד מובילי הדעה בשנים האחרונות צובר תאוצה ומספק שכר גבוה משמעותית מבעלי תפקידים אשר למדו שנים רבות בעבור "תואר" ותמיד חלמו על המשרה הספציפית, אם תמיד חלמתם להפוך למובילי דעה ולהרוויח כמו שצריך קורס הטיקטוק הזה יכול להביא אתכם למקום הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן