Skip to content

איך לקבל עוקבים בטיקטוק במהירות ומבלי להיחסם?

5/5 - (1 vote)

הגיע הזמן לקחת את הטיקטוק שלכם לרמה הבאה, אמנם בטיקטוק לעוקבים אין חשיבות גדולה כמו בפלטפורמות מקבילות (אינסטגרם ופייסבוק) אך עוקבים בטיקטוק חשובים מאוד למיתוג העצמי, אם אתה מוביל דעה ואתה רוצה שחברות גדולות יפנו אלייך לשיתופי פעולה העוקבים מהווים נקודה חשובה עבורם, ומעבר לזה.. אם יש לך עסק ואתה רוצה להפוך למותג כמות העוקבים מראה את "החוזק" שלך או במילים אחרות, "כמה המותג שלך חזק"

האם כדאי לקנות עוקבים לטיקטוק?

אין קיצורי דרך להצלחה, לא חסרים אתרים שמציעים שירותים של קניית עוקבים, לייקים, צפיות ושיתופים לחשבון הטיקטוק שלך. חשוב להבין שקניית עוקבים היא אכן דרך להגדיל את כמות העוקבים אך השאלה הנכונה היא "איך להגדיל את העוקבים הרלוונטים לחשבון שלי" הרי בסופו של דבר המטרה הראשונה של חשבון הטיקטוק שלך היא לחשוף אותך לכמה שיותר אנשים, למעשה אפשר לקנות מחר 20000 עוקבים סינים לחשבון שלך והם לא יקדמו אותך לשום מקום. למעשה האלגוריתם ינסה למשך אלייך עוקבים שדומים לעוקבים שלך ולכן אנו ממליצים לעבוד חכם כדי לצבור כמה שיותר עוקבים שאכן רלוונטים אלייך ולא לנסות להשתמש בקיצורי דרך שלפעמים יכולים אפילו לסכן את חשבון הטיקטוק שלך בחסימה, או בפגיעה בכמות החשיפות שלו.

שיתופי פעולה עם משתמשי טיקטוק

אחת הדרכים הטובות להגדלת כמות העוקבים היא יצירת שיתופי פעולה עם משתמשי טיקטוק אחרים, למעשה כל מה שצריך לעשות הוא לחפש אנשים שמציעים תוכן דומה לשלך בטיקטוק ולהציע להם שיתוף פעולה, שניכם תעלו סרטון שונה לחשבון הטיקטוק שלכם ותתייגו את השני ובכך למעשה העוקבים של כל משתמש יחשפו אל השני מבלי לבזבז כסף מיותר, אמנם בתחילת הדרך יהיה לכם קשה לעשות שיתוף פעולה עם אנשים חזקים אך אל תזלזלו במשתמשי טיקטוק עם קהל עוקבים קטן, למעשה גם משתמש עם פחות מאלף לייקים יכול לגרום לכמות העוקבים שלכם לעלות פי 2 במהירות ע"י יצירת סרטון ויראלי. ההמלצה היא לנסות לייצר לפחות שיתוף פעולה אחד בשבועיים עם משתמש טיקטוק אחד ובכך לייצר תוכנית פעולה מסודרת להגדלת העוקבים.

אל תורידו רגל מהגז

ליצור תוכן חדש ומעניין זאת עבודה לכל דבר, כדי להפוך למותג בטיקטוק שמחזיק כמות יפה של עוקבים וכל סרטון שלו מגיע לכמות גבוה של אנשים תאלצו להעלות תוכן איכותי בתדירות גבוה מאוד, למשתמשים שלא מעלים תוכן על בסיס קבוע ו – "נזכרים" להעלות סרטון אחת לחודש יהיה קשה מאוד לצבור קהל עוקבים חדש, ולכן אם אין לכם את היכולת להעלות תוכן ברמה גבוה על בסיס קבוע אנו ממליצים לקחת שירות של ניהול טיקטוק, למעשה בשירות זה אנשים שהם מובילי דעה בטיקטוק יחשבו על רעיונות במקומכם, יצלמו את הסרטונים, יעלו, יתייגו, ויעשו הכל כדי שחשבון הטיקטוק שלכם ישבור שיאים חדשים בכל יום מחדש,  שירות ניהול טיקטוק אינו מתאים לאנשים שמחפשים "קסמים" וחושבים שתוך  לילה אחד הם יהפכו למותגים, אלא לאנשים שמבינים את הכוח וההשפעה של הפלטפורמה ומחפשים ליצור לעצמם חשבון ו – "נכס" שישרת אותם שנים קדימה.

תרכבו על הטרנדים החמים

כן, זה לא משנה עם כבר 200 אנשים קפצו לכם בטיקטוק עם השיר שאהבתם ועכשיו אתם שונאים, טרנדים חמים הם דרך מעולה להעלות את כמות העוקבים שלכם, נסו לקשר את הטרנד לתחום שלכם גם אם אתם מגיעים מענף שונה לגמרי, אל תפסלו שום טרנד או אתגר גם אם אתם לא מתחברים אליו (אלא אם הוא מסוכן או עלול לפגוע בכם)

תחדשו ותנו כמה שיותר ערך

אנשים נכנסים לטיקטוק כדי להינות, לצפות בדברים חדשים וכן.. גם כדי ללמוד! זה אולי מעולה לרכב על הטרנדים החמים, לרקוד כמו כולם אך אל תשכחו שלפני כל טרנד היה בן אדם אחד שחשב עליו ומיד לאחר מכן עשרות אלפי משתמשים חיקו אותו, נסו לחשוב בצורה יצירתית, כתבו לעצמכם על דף מהם הסרטונים שאתם הגבתם עליהם לאחרונה, מהם הסרטונים שאתם שיתפתם וגרמו לכם לרגש כלשהו (אהבה,שנאה,צחוק,בכי) ותנסו ליצור סרטון דומה שיעורר רגש גבוה אצל המשתמשים

שתפו בכל מקום אפשרי

כמה פעמים קיבלתם סרטון טיקטוק בהודעה? הגיע הזמן שהסרטון שלכם יהיה זה שישלח לאנשים. ברגע שאתם מעלים סרטון נסו לקדם אותו בכל מקום אפשרי , שלחו אותו לקבוצות שונות בוואצפ, פרסמו אותו ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם, אם יש לכם רשימת דיוור שלחו את הסרטון לרשימת הדיוור שלכם.

הוסיפו את הטיקטוק לכל מקום אפשרי

זה הזמן לבשר לכל החברים שלכם והעוקבים שלכם ברשתות השונות שיש לכם גם חשבון טיקטוק, הוסיפו לפרופיל הפייסבוק שלכם את חשבון הטיקטוק שלכם, או רשמו בביו בפייסבוק באינסטגרם את השם של חשבון הטיקטוק שלכם וכמובן צרפו קישור לשם.

העלו סרטונים בחלקים

אחד הדברים שגורמים לאנשים לעקוב אחרי אנשים אחרים בטיקטוק הוא יצר הסקרנות, למעשה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור סרטון מספיק טוב, חזק ומעניין ולחלק אותו לכמה חלקים שונים, כאשר בכל פרק זמן מסויים אתם תעלו חלק, לדוגמא: כל שבוע יעלה חלק אחר, ובכך למעשה משתמשי הטיקטוק שיחשפו לחלק שיעניין אותם יאלצו לעקוב אחריכם כדי לגלות מה קרה בהמשך ובכך כמות העבים שלכם תעלה בצורה משמעותית.

דברו על מה שקורה עכשיו

הרשתות החברתיות החליפו את התקשורת המסורתית (רדיו, טלוויזיה ועיתונות) אצל הדור הצעיר ולכן לפעמים כל מה שצריך לעשות כדי לייצר סרטון ויראלי שימשוך אליכם עוקבים חדשים הוא פשוט לדבר על מה שקורה עכשיו בתקשורת, לדוגמא: על הצהרה של ראש ממשלה שמעוררת מחלוקת כמו "לתקוף או לא לתקוף" , "הגבלות חדשות" או כל נושא אחר מעניין וכמובן הדבר הכי חשוב שיצור מחלוקת בין האנשים ויגרום להם להגיב לכם בכמויות.

תניעו את העוקבים לפעולה

לפעמים כל מה שצריך לעשות הוא פשוט "לבקש" כן, זה אמנם נשמע מצחיק ומוזר אך רוב האנשים לא מנסים לקדם את עצמם ולמעשה לא "מוכרים את עצמם" בסרטון הבא שתעלו תוסיפו בסיומת מסר שיגרום לאנשים לעקוב דווקא אחריכם, זאת יכולה להית הבטחה לפרסום סרטון מגניב יותר בעוד שבוע, הכרזה על פרסום חלק חדש בתאריך אחר, לעשות אתגר מיוחד או לצלם סרטון מיוחד אם תגיעו לכמות מסויימת של עוקבים.

תפנקו את העוקבים שלכם

בטיקטוק יש אופציה ל"פרגן" ליוצרי תוכן ולשלוח להם כל מיני מתנות ששוות לכסף, אופציה מעולה שנותנת ליוצר התוכן מוטיבציה להמשיך להעלות תוכן מעניין, אך מה עם העוקבים? לפעמים כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לפנק את העוקבים בהטבות שוות, לערוך תחרות מסויימת, הגרלה, או כל פעילות אחרת המזכה את אחד העוקבים במשהו יוצא דופן במתנה, לא תאמינו כמה קל לגרום לאנשים לעקוב אחריכם בתמורה לפרס כלשהו. טיפ מיוחד: לפעמים לא צריך לשלם על הפרס, אתם יכולים ליצור שיתוף פעולה כל פעם עם עסק אחר, העסק יספק את המתנה ובתמורה הוא יקבל את החשיפה בחשבון הטיקטוק שלכם לפעילות על "הפרס השווה" אותו הוא מעניק בחינם לעוקבים שלכם, וכמובן שאותו הוא מוכר בחנות שלו למי שלא הצליח לזכות בו דרכם.

תפרגנו למשתמשי טיקטוק אחרים

תפזו אהבת חינם, למעשה הדדיות זאת אחת הדרכים הטובות להצליח בחיים.. בפעם הבאה שאתם רואים סרטון מגניב בטיקטוק תפרגנו לו מכל הלב, תגיבו, תשתפו ותעשו לייק, חלק מיוצרי התוכן יחשפו לחשבון הטיקטוק שלכם כך ויפרגנו לכם בחזרה, מעבר לזה אנשים תמיד נכנסים לתגובות כדי לקרוא דברים חדשים.. אם תצליחו לייצר תגובה מספיק מושכת (שתצבור הרבה לייקים) היא תככב בראש התגובות ולמעשה אתם תזכו בחשיפה חינם לחשבון הטיקטוק שלכם שיכולה לגרום למשתמשים שנכנסו אליכם לעקוב אחריכם.

תעלו ללייבים

המון משתמשי טיקטוק עורכים לייבים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעלות לאחד משידורי הלייב של האנשים האלה ולקדם את עצמכם שם, למעשה מה שיקרה בפעולה הזאת העוקבים של אותו המשתמש יחשפו אליכם ואם תהיו מספיק מעניינים הם יהפכו להיות גם העוקבים שלכם

3 thoughts on “איך לקבל עוקבים בטיקטוק במהירות ומבלי להיחסם?”

  1. התגובה שלי זה בלי פשוט ש היה לי מאלה עוקבים כי כול פעם אני מסתכלת על הסרטונים שלי יש לי רק 7 5 לקיים ו ו בלי ש היה לי פצצת לקיים

  2. אני רוצה לקדם את העמוד שלי בטיקטוק אני משקיע המון על סירטונים מושך אנשים לעקוב וככה עוקבים אחרי אנשים כי הם אוהבים ומתענייינים בעמוד טיקטוק שלי כי מה שאני מעלה הוא מעניין מושך אנשים לצפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן