Skip to content

שוברת את השיא של עצמה: מיליארד משתמשים בטיקטוק!

  • by
דרג post

טיקטוק העולמית הכריזה כי היא הגיעה למיליארד משתמשים בפלטפורמה, טיקטוק הושקה בספטמבר 2018 ומאז שברה כמעט כל שיא אפשרי, כיום פלטפורמת הטיקטוק זמינה במעל – 75 שפות שונות.

"מי שעדיין לא נכנס לטיקטוק מפסיד בענק"

אנשי שיווק רבים חזו כי טיקטוק היא הדבר החם הבא, ללא ספק טיקטוק מוכיחה זאת פעם אחר פעם, הראשונים שנכנסו בעבר לפייסבוק ופתחו עמודי פייסבוק הרוויחו בענק, לאחר מכן פייסבוק ירדה בכמות זמן השימוש בה ע"י הצעירים שנהרו אל אינסטגרם שאז הייתה המתחרה העיקרית של פייסבוק וכמו תמיד ההיסטוריה שוב חוזרת הראשונים שזיהו את אינסטגרם הרוויחו, בעבר היה נורא קל להפוך למותג בפלטפורמת האינסטגרם ,לצבור כמות עוקבים גדולה ולעשות מזה כסף רב.. ואם נשווה להיום? זה כמעט בלתי אפשרי, כדי לצבור תאוצה באינסטגרם או בפייסבוק תדרשו להיפרד במקרה הטוב מעשרות אלפי שקלים ובמקרה הרע? כמה מאות אלפי שקלים, וכמובן שהסכום הזה עולה מיום ליום מכיוון שגם אינסטגרם וגם פייסבוק מצמצמות את החשיפה ברשתות.

לא פלא שטיקטוק משאירה אבק לפייסבוק ואינסטגרם

אף אחד לא אוהב להישאר במקום שלא אוהבים אותו,  אם בעבר היינו מקבלים כמויות גדולות של לייקים ותגובות באינסטגרם ובפייסבוק היום זה כמעט בלתי אפשרי, האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם עובדים באופן די זהה מאז רכישת אינסטגרם ע"י פייסבוק למעשה רק אחוז קטנטן רואה את התוכן שאתם מעלים ואם תרצו שכמות אנשים גבוהה יותר תצפה בתוכן שלהם (כדי שהלייקים והתגובות שלכם יעלו) תאלצו להיפרד מסכומי כסף רבים, לעומת זאת טיקטוק עובדת בדיוק הפוך, לא צריך להיפרד אפילו לא משקל אחד כדי להפוך למותג בטיקטוק, בקורס טיקטוק של TIA תוכלו להגיע תוך שעות בודדות לחשיפה של מאות אלפי אנשים ומבלי להוציא אגורה אחת וכל זאת בזכות השיטות הייחודיות הנלמדות בקורס ואודות האלגוריתם שכרגע נמצא בצד שלנו המשתמשים ולא בצד של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן