Skip to content

פרסום ממומן בטיקטוק

  • by
מה זה טיקטוק
דרג post

סביר להניח ששמעתם על אפליקציית טיקטוק, נחשפתם בדרך כזאת או אחרת, או אפילו ניסיתם אותה בעצמכם. אך במבט ראשון, בטח לא ראיתם את כל מה שמתאפשר דרך הפלטפורמה המצליחה הזאת, ופה נכנס לתמונה פרסום ממומן בטיקטוק. כמו פרסום ממומן בכל רשת אינטרנט או רשת חברתית כזאת או אחרת, גם טיקטוק מציעה היום את האפשרות לפרסום ממומן אשר מוסיף עבור כל מי שרוצה לפרסם את העסק שלו, דרך פרסום חדשה ועוצמתית שמשנה את המשחק.

קצת על טיקטוק

אפליקציית הטיקטוק היא אפליקציה ליצירת תכני וידיאו ושיתופם, מדובר בקטעי וידיאו קצרים באורך של עד כדקה בדרך כלל. זה התחיל מסרטונים המלווים בשיר, ותנועת שפתיים בהתאמה, והפך לכל כך הרבה יותר מזה. טיקטוק הפכה לרשת חברתית לכל דבר, שם אנשים משתפים חוויות, רגשות, יצירה, שיח וכל מה שאתם רק יכולים לדמיין.

פופולאריות בהתהוות

טיקטוק הפכה לכל כך פופולארית, והיא רק ממשיכה להפוך ליותר אהודה מיום ליום, אנדים רבים תוהים מהו סוד ההצלחה והאמת היא שמדובר בכמה דברים די פשוטים. שילוב של המלצות ממפורסמים שקידמו את האפליקציה, תוכן מקומי ורלוונטי, והקלות שבה ניתן להשתמש בה. כל אלו הובילו להצלחה המסחררת של האפליקציה ולפופולאריות המדהימה שבתקופה זו ממשיכה להיות במגמת עלייה.

אפליקציית ריקודים מביכים

הרבה אנשים עוד זוכרים את אפליקציית טיקטוק כאפליקציה לריקודים מביכים, המון רוח שטות בקרב ילדים שרוצים קצת להפיג את השעמום שלהם. אך חשוב להבין שזה כבר לא המצב בכלל, כן, עדיין יש שם המון רוח שטות במרחב האפליקציה, אך מדובר בפלטפורמה דיגיטלית בעלת השפעה עצומה היום ברשת. עם אחוס מטורף של משתמשים פעילים ברחבי העולם בכל חודש ומגמת עלייה מתמדת.

מקום לשיווק

מכיוון שאפליקציית הטיקטוק הכניסה רוח חדשה לתקופה הנוכחית, של תוכן וידיאו קצר ללא תכנים סטטיים, היא יצרה לעצמה בועה מסוימת משלה. בדרך הזאת, נוצרה באופן טבעי דרך לשיווק על ידי הייחודיות של האפליקציה המסוימת הזאת, סרטונים קצרים ומהירים. מבלי לנסות, מותגים ועסקים הבינו לבד שיש פה דרך של ממש לשווק את עצמם ולנצל את הבמה הניתנת להם דרך האפליקציה הזאת.

המעבר לפרסום

האמת היא שכל אפליקציה מצליחה, בשלב כזה או אחר הופכת לחלק מעולם הפרסום והשיווק. ההצלחה הופכת את האפליקציה לנכס רב עצמה, והפוטנציאל כל כך גדול שפשוט אי אפשר לוותר על כך. כך קרה גם כאן, ההצלחה של האפליקציה, הובילה לכך שהרבה אנשים התחילו לפרסם את עצמם דרכה, זו הוביל להבנה שאפשר להוציא מזה אפילו יותר, וכך נכנסה היום גם האפשרות לפרסום ממומן ברחבי האפליקציה.

שחקנית חדשה

האמת היא שפרסום ממומן אינו חדש לנו, הוא הרי קיים כבר שנים דרך רשתות חברתיות ומנועי חיפוש. לאחרונה הצטרפה למשחק אפליקציית הטיקטוק, בעזרת מערכת הפרסום החדשה שלכם לעסקים. לצד הפלטפורמות המובילות, טיקטוק בהחלט עומדת בקצב, לכן אין ספק שיש פה שחקנית שתשנה את פני הדברים. פרסום ממומן בטיקטוק זה התחלה של עולם חדש של פרסום וקידום עסקים.

ניצול הרגע

כמו בכל דבר מצליח, מדובר בהרבה מזל וניצול של הרגע, בלי להוריד מהעבודה שנעשתה מאחורי הקלעים, בסוף הרבה מההצלחות של הדברים האלו מגיע ממזל, ואחרי שהמזל שפר עליהם, וטיקטוק הפכה לכזאת אפליקציה מצליחה, ההבנה הזאת הובילה לניצול מיטבי של הרגע, והוספת הפונקציות האלו שיקדמו רבות את האפליקציה ויוכלו להוסיף להצלחה שלה.

איך עובדת המערכת

המערכת של פרסום ממומן בטיקטוק היא מעין שילוב של גוגל ופייסבוק, התשלום הוא דרך סוכנות ובכלל הנראות הכללית מזכירה את אותן מערכות. עדיין מדובר במערכת בהתהוות, לכן לקוחות עסקיים זו עיקר ההתמקדות בסיפור. לאחר שתפתחו חשבון סוכנות, תוכלו להעביר את הכסף בדולרים, ותוכלו ליצור חשבון מפרסם לעסק שאותו אתם רוצים לקדם באופן ממומן, ואליו תעבירו את הסכום הרצוי.

קמפיינים בטיקטוק

  • קמפיין מכירה פומבית – ניתן לעשות קמפיין מסוג מכירה פומבית, בדומה למנגנון חשיפה שיש בפייסבוק, מתנהלת מכירה פומבית מאחורי הקלעים. מגדירים תקציב, והמערכת מנסה להשיג את החשיפות הזולות ביותר. התקציב לקמפיין זה מתחיל בחמישים דולר ליום.
  • קמפיין שמירה מראש – בקמפיין מהסוג הזה, קונים מראש במחיר מוגדר את היקף החשיפה שתקבלו, והמינימום לרכישה עומד על אלף דולר.
  • קמפיין העלאת מודעות – זהו קמפיין שמטרה לגרום לכמה שיותר אנשים להיכר את המותג או החברה שלכם.
  • קמפיין תנועה – מדובר בקמפיין המוביל אנשים ישירות לכתובת שהזנתם, לאתר של העסק שלכם, לפוסט בבלוג, לכתבה וכדומה.
  • עוד על הקמת הקמפיינים – לאחר שתבחרו את סוג החשבון, תוכלו להקים את הקמפיין, שם תגדירו את מטרת הקמפיין, תבחרו תקציב, ותקימו קבוצת מודעות שניתן להכין דרך הפלטפורמה. טיקטוק מציעה לעבוד עם כמה מודעות בכדי שיהיה מדובר בקמפיין די רחב.

פרסום בטיקטוק

בנוסף לבחירת התקציב והמיקומים השונים, תוכלו לבחור את הלינק אליו תרצו שהקהל יעד שלכם יופנה אליו. החלק הזה נעשה בתוך קבוצת המודעות שלכם, בהתאמה אישית לצורך ולבחירה שלכם. שימו לב שלאחר מן, לא תוכלו לשנות את הלינק, אך אם תצטרכו תוכלו לשכפל קמפיין או קבוצת מודעות עבור הגדרת לינק חדש.

תיוגים במודעות

באפשרותכם לבחור תיוגים למודעות שלכם, אשר עוזרים לטיקטוק להבין מי קהל היעד הרלוונטי עבורכם. הגדרת קהל היעד נעשית על ידי גילאים, תחומי עניין וכדומה.

מיקום אחד בלבד

ברשתות החברתיות שאנו מכירים, יש כל מיני אמצעי פרסום במיקומים שונים ברחבי האתרים או האפליקציות, לעומת זאת, בטיקטוק, ישנו רק מיקום אחד ומבנה קבוע למודעה שאתם יכולים לפרסם, סרטון קצר לאורך. ובכל זאת, המערכת מאפשרת להכין מצגות מסרטונים ותמונות יחד עם שילוב של קטעי קול וצלילים, אך כמובן גם ניתן להכין מראש סרטון ולהעלות אותו לאפליקציה.

חייבים לחשוב יצירתי

בגלל הפורמט הכל כך ספציפי הזה, מיקום אחד ומבנה קבוע, כאשר אתם מתחילים להיכנס לעולם הקידום הממומן בטיקטוק, אתם חייבים להתחיל לחשוב באופן יצירתי. בגלל שהכל נראה כל כך אותו הדבר, צריך שהמודעה שלכם תהיה שונה, מעניינת, קופצת לעיניים, מבלי להיות מציקה, שתהיה מושכת, מרתקת ומפתיעה עבור הקהל שלכם.

בניית אסטרטגית קידום

כמו כל קמפיין פרסום, גם כאן תרצו לחשוב חכם, לבנות אסטרטגיה טובה לפרסום מיטבי ואיכותי שיניב תוצאות ותשואות, זאת הדרך הנכונה. בשביל לבנות אסטרטגיה טובה, כמובן שהקמפיינים המוצעים עוזרים לכם, אך תרצו לחשוב הרבה יותר עמוק מזה, כאן תוכלו להכניס לתמונה מומחים בתחום שיוכלו לבנות יחד אתכם אסטרטגיה שיווקית לקידום טוב ונכון של העסק שלכם דרך הקידום הממומן בטיקטוק.

חשיפה זולה

נכון לעכשיו מדובר בחשיפה עצומה וזולה, המון קליקים שעולים מעט מאוד כסף, מה שהופך את הסיפור לשווה במיוחד. קידום ממומן עלול להפוך להוצאה גדולה במקומות מסוימים, אך כנראה בגלל שזאת רק ההתחלה, העלויות נמוכות לעומת כמות החשיפה המתאפשרת באפליקציה המצליחה הזאת. כרגע עוד יש מעט מפרסים, מעט תחרות, ושווה להיות חלק ממשהו שנמצא בגדילה והתפתחות.

למי זה רלוונטי

יש כל כך הרבה אנשים היום אשר משתמשים בטיקטוק, גם ילדים ונוער, גם צעירים בני עשרים וגם בני השלושים, ארבעים והלאה. לכן עבור כל עסק הסיפור הזה יכול להתאים, כל קהל יעד כמעט יכול להימצא שם, מלבד קהלים של אנשים מבוגרים יותר, עם נוכחות פחותה ברשתות חברתיות בכלל ובעיקר בטיקטוק. לכן, כל בעל עסק, קטן או גדול, מתחיל או וותיק, יש לו הרבה פוטנציאל לממש בעזרת פרסום ממומן בטיקטוק.

מומלץ מאוד

אם תעשו חיפוש קל, תגלו שכבר יש המון המלצות בנוגע לפרסום ממומן בטיקטוק, אנחנו בדיוק בתקופה שהאפליקציה הכי טרנדית, אהודה ומצליחה, וזה הזמן להיות חלק מהמסע הזה. כל עוד תעבדו נכון וחכם, יש לכם כאן אפשרות ממשית להיכנס להיות חלק מההצלחה הזאת, חבל שתפספסו את זה. קידום ממומן בטיקטוק, זו דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם בפלטפורמה שברגעים אלו שולטת בשוק.

איך גם אתם יכולים עשות את זה

אם אתם רואים את ההצלחה ולא מבינים בכלל מאיפה להתחיל, בואו ננסה לעשות רגע סדר שיעזור לכם להבין איך גם אתם יכולים לעשות את זה. פרסום ממומן לא התחיל היום, ואם השתמשתם בזה בעבר והסתדרתם, כנראה שגם גם תצליחו בלי בעיה, זו בסך הכל פלטפורמה חדשה, עם אותו רעיון של פרסום ממומן, אבל בתוספת פוטנציאל אדיר ותזמון מעולה, אם היה לכם ספק, זה הזמן להסיר אותו, פרסום ממומן בטיקטוק זאת הדרך הנכונה.

כלי חזק למפרסמים

עוד לפני האפשרות לפרסום ממומן, אנשים רבים גילו את היכולת להשתמש באפליקציית הטיקטוק לפרסום העסק או המותג שלהם. החשיפה הגבוהה, התכנים הקלים ליצירה, המהירות והנוחות, הכל הוביל להצלחה גדולה בפרסום פשוט של יצירת תוכן מכוון ומותאם. הקידום הממומן פשוט מעצים את מה שכבר קיים, מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של המודעות שלכם ולוודא שהפוטנציאל ממומש היטב.

פרסום אורגני לעומת פרסום ממומן

הפרסום באופן כללי עובד דרך הפיד, גלילה מטה ומעלה בהמתנה לסרטון הבא שיעלה, חשיפה להמון תכנים שונים על ידי סרטונים קצרים שהאלגוריתם בוחר על פרמטרים של מיקום, אופי התוכן וסרטונים טרנדיים. החלק האורגני נשען על האלגוריתם הבסיסי, מקריות, מיקום וכדומה, לעומת זאת, הפרסום הממומן בנוי בצור האחרת, חשיפה בהחלטה עלפי תיוגים וסוג הקמפיין שרכשתם.

טרדני ומהיר

שימו לב שעולם הטיקטוק הוא עולם מהיר מאוד, אם לא אהבתם מה שאתם רואים המשכתם הלאה בלי למצמץ, וככה גלילה אחרי גלילה. בשביל שתוכלו למשוך את הקהל שלכם שיישארו לצפות בפרסומת שלכם, תצטרכו להשקיע הרבה מחשבה ומאמץ, להפוך את הפרסום שלכם למשהו ששווה להתעכב עליו. פה נכנס לתמונה דרך המחשבה שלכם ביצירת התוכן, החשיפה הראשונית תלויה במימון, האפקט תלוי בכם.

תוכן בנוי היטב

הדרך כנראה הטובה ביותר לבנות את התוכן הזה, תהיה על ידי שילוב של כמה עיקרי מפתח חשובים.

  • טבעיות – קודם כל, זה באמת הטבעיות, תהיו אותנטיים, ברורים, נעימים, משהו שמושך אנשים פנימה זה תחושה של טבעיות, זה מעביר משהו נינוח ואמין שרוצים להמשיך לצפות בו. 
  • השקעה – בנוסף, תרצו לדאוג להשקעה עמוקה בהפקת הסרטון, שזה יראה איכותי, זה דבר נוסף שמלהיב מאוד אנשים וגורם להם לרצות להתעכב על מה שהם נחשפים אליו.
  • מחקר – בשביל לעשות סרטון טוב, חשוב לדעת מה עובד, מה טרנדי, מה אהוד בימים אלו, ופה נכנס לסיפור המחקר שצריך לעשות. על ידי מחקר של מה הכי פופולארי בימים אלו, תדעו לכוון את סגנון התוכן שתייצרו בהתאמה.

פוטנציאל אדיר

אם עוד לא הבנתם את זה עד כה, זה לא סתם טרנד, זה פוטנציאל, מרחב עצום ובעל עוצמה ובכוח, שיכול לשנות לחלוטין את פני מצב העסק שלכם בכמה פעולות פשוטות. זאת לא הגזמה, זאת המציאות, פרסום נכון מבחינת תוכן, פלטפורמה ודיוק בפרטים, זה פרסום שיוביל להצלחת העסק שלכם, אין סיבה לפספס את מה שנמצא ממש מול העיניים שלכם, אפליקציה אהובה עם חשיפה אדירה, פוטנציאל כזה פשוט חייבים למממש.

הגדרת קהל יעד ברורה 

בפרסום ממומן בטיקטוק, זה יכול להיות באמת מאוד משתלם אם קהל היעד שלכם הוא נוער מכיוון שמרבית המשתמשים בטיקטוק הם מתחת לגיל שלושים. אבל עדיין יש לא מעט מבוגרים יותר באפליקציה שאי אפשר להתעלם מכך. שימו לב שהתיוגים, הצבעים, התוכן כולו, צריך להיות מכוון מטרה, ולכן חשוב מאוד להגדיר לעצמכם מיהו קהל היעד שלכם, בשביל להצליח לרתום את הקהל הרלוונטי כמה שיותר בקלות.

שלבים מסודרים

למרות שכבר קראתם קצת על מה קורה בתהליך, בואו ננסה לעשות קצת יותר סדר בסיפור, אלו הם השלבים כשאתם מתחילים קמפיין של פרסום ממומן בטיקטוק.

  • יצירת חשבון והגדרת קמפיין – כמצוין לעיל מדובר בבחירת סוג הקמפיין שמצביע על היקף וסוג הדרך בה יפורסמו המודעות שלכם.
  • הגדרות בסיסיות – זה השלב שאתם מגדירים שם תצוגה, תמונת פרופיל, סוג קידום, הגדרת קישור וכדומה.
  • הגדרת זמן ותקציב – בחלק הזה תצטרכו להגדיר תקציב ותקופת זמן, תוכלו להגדיר תקציב יומי או תקציב כללי.
  • יצירת המודעה – בשלב הבא, תוכלו להרכיב את המודעה מתמונות וסרטונים, או בעזרת המערכת או בהעלאה מבחוץ.

מעקב על התקדמות הפרסום

לאחר שהוצאתם את קמפיין הפרסום שלכם לאור, אתם יכולים לבצע מעקב על ההתקדמות שלו. חשבון הפרסום הממומן בטיקטוק מציע כלי דרכו תוכלו לבצע את המעקב שאתם צריכים. תוכלו לראות סטטיסטיקות על כל הקמפיינים שעשיתם בפלטפורמה.

כלי ליצירת וידיאו

דבר נוסף ונהדר שמציעה לכם האפליקציה, זה כלי יצירת תכני וידיאו, הכלי נותן תבניות שיכולות לעזור לכם לבנות ולסדר את תוכן הווידאו שאתם מרכיבים בעזרת מוזיקה חינמית ושילוב סרטונים קיימים שיצרתם.

נקודות חשובות

בשביל לוודא שמודעת הווידאו שלכם טובה, שימו לב שאתם משתמשים באיכות גבוהה, הכל צריך להיות מאוד ברור לצופים, החל מדמויות, מילים, כיתובים, וכל פרט שיש שם. בעיקר כי מדובר בקהל צעיר שחי ונושם את סוג התכנים האלו, החשיבות היא עצומה שהכל יהיה באיכות גבוהה, בצורה ברורה ומיטבית.

טיפ קטן

משהו חשוב שכדאי לכם לזכור, זה שאם תוסיפו הומור לפרסום שלכם, זה כנראה יהיה מרכיב מפתח בהצלחה שלכם. כל קמפיין פרסומי כמעט יכול להשתפר עם הומור משובח, זה אחד הדברים שהכי מפעילים את הקהל וגורמים לקהל לזכור אתכם, ולזכור אתכם לטובה. גם בפלטפורמה הזאת, גם בסרטון קצר, תידהמו לגלות כמה הומור יוכל להשפיע נחרצות על הצלחת קמפיין הפרסום שלכם.

אל תוותרו לפני שניסיתם

פרסום מודעות על העסק שלכם בטיקטוק דרך הקמפיינים האלו, זו שיטה נהדרת ואפקטיבית לקידום העסק שלכם. זה יוכל למשוך אליכם קהלים חדשים שמעולם לא היו מכירים אתכם אם לא המודעות האלו. אם אתם לא רגילים לפלטפורמה, יכול להיות שאתם חוששים מעט, אך ברגע שתנסו, תתחילו, תראו בעצמכם כמה כל הדבר הזה יכול להיות פשוט, העסק שלכם יוכל לקבל מזה רק טוב.

הרצאות והסברים

לאלו מכם שאולי פחות מבינים באפליקציה, אבל כן רוצים למצוא את הדרך להשתמש בה לטובתכם, יכול מאוד להיות שתוכלו להיעזר בהרצאות הקיימות היום על הפלטפורמה. בסופו של דבר זה כלי שיווקי לכל דבר, ובשביל להצליח להתקדם בעולם השיווק צריך להיות מאוד מודעים למה שקורה סביבכם, כל דבר חדש שעולה, כל רעיון, במה ואפשרות חדשה. אז אם אתם זקוקים לכך, לכו להרצאה, תשמעו הסבר מפורט, ותכניסו את עצמכם לעניינים.

מה תקבלו שם

בעזרת הרצאות כאלו, תוכלו לקבל גם הדרכה מקיפה על ההתנהלות עצמה באפליקציה באופן כללי, וגם לקבל כלים איך להשתמש באפליקציה לשיווק נכון ומיטבי של העסק שלכם. מדובר בכלים מאוד משמעותיים שיוכלו לעזור לכם נחרצות לקדם את העסק או המותג שלכם, הרצאה טובה מאנשים מומחים תיתן לכם הכוונה מקצועית איכותית שתעזור לכם להתחיל את הדרך לפרסום ממומן בטיקטוק.

היתרונות לפרסום בטיקטוק

  • פלטפורמה אינטראקטיבית – אפליקציית הטיקטוק אינה רק אפליקציה לצפייה פסיבית בסרטונים, מדובר במרחב חברתי בו ניתן לשתף, לעשות לייקים, להגיב, ולייצר אינטראקציה בתוך המרחב של האפליקציה. אפליקציות כאלו הן הרבה יותר טובות לפרסום, המשתמשים הרבה יותר בתוך מה שקורה, מעורבים, פועלים, מתעניינים ועוד.
  • קהל מעורב – באפליקציה יש כמות עצומה של משתמשים פעילים, מאות מיליונים, הדבר מוביל לקהל מעורב, כל מיני סוגי אוכלוסיות במרחב אחד. בדרך הזאת ניתן לפרסם בצורה מיטבית המגיעה לכל מיני סוגי אנשים שונים ומגוונים,
  • ממשק פשוט – לטיקטוק יש ממשק מאוד קל ונוח לתפעול, בלי מורכבויות, בלי לחץ פרסום, הכל נעשה בצורה נינוחה ופשוטה למדי, מה שטוב גם עבור המשתמשים הנתקלים בפרסומות להיות פתוחים לזה וגם עבור המשווקים ביצירת תוכן בקלות בלי בעיה.
  • שיתוף מהיר – היתרון הגדול של טיקטוק, זה השיתוף המהיר, סרטונים קצרים, מה שמאפשר העברת תוכן ממוקד בפשטות וביעילות.

כנגד הזמן

זה נשמע הזוי לחשוב על ניסיון להעביר פרסום בכמה שניות ספורות, אך יכול מאוד להיות שזה לגמרי לטובה בעולם הפרסום ובעיקר טוב לדור של היום הזקוק לאמצעים חזותיים ממוקדים ככל האפשר. לפרסם את העסק או המותג שלכם בכמה שניות זה אולי נשמע כמו אתגר, אך מדובר באמצעי מעולה של התמקדות וייעול תהליכים. יצירת תוכן פרסומי מהיר, קצר, ברור וממוקד, זה מפתח לעולם חדש של פרסום אפקטיבי.

מתאים לכולם

כל עסק, מותג או חברה, יכולים להניב תוצאות מפרסום ממומן בטיקטוק, מכל מגזר, מגדר, גיל, קונספט, הכל הולך, הכל מתאים. יש הרבה יותר מה לעשות ממה שנדמה לכם, ואם עדיין לא פתחתם את האפליקציה, לראות בעצמכם שבאמת כולם מתחילים לעשות את זה, וזה באמת עובד, זה הזמן, לפקוח את העיניים ולהשתמש במה שיש מולכם. אין סיבה, שגם העסק שלכם לא יצליח לקדם את עצמו בדרך הזאת.

עזרה מקצועית

אין סיבה שתנסו לפרסם את עצמכם מבלי לקבל הכוונה מקצועית ברורה, גם בפלטפורמה הזאת צריך עזקה מקצועית בכדי להשיג תוצאות משמעותיות. ישנן חברות מקצועיות רבות שעבודתן מתעסקת בקידום, פרסום ושיווק מותגים ועסקים. גם טיקטוק נכנסת היום למארז, וכבר יש המון חברות שיווק ופרסום שמתמחות ומבינות ביצירת תוכן מותאם לפרסום באפליקציית טיקטוק.

לסיכום

כמו כל דבר כמעט בחיים, התפתחות זה בלתי נמנע, לא תמיד אולי לטובה, אך שינוי, שינוי יגיע, במקרה הזה, טיקטוק התפתחה למעצמת שיווק, לא מדובר כבר בסיפור על תוכן פשוט וחביב להעביר את הזמן, עכשיו עם טיקטוק לעסקים נפתח עולם חדש שהיה ברור שלשם האפליקציה הזאת הולכת. זאת התפתחות, ששווה גם לכם לקחת ממנה חלק, וכך להוביל גם את העסק שלכם להתפתחות עסקית משלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן