Skip to content

מצעד השירים המובילים בטיקטוק

  • by
5/5 - (1 vote)

לכולנו יש את הרגע הזה שאנחנו מזמזמים שיר מאחד הסרטונים באפליקציית הטיקטוק ופשוט לא מצליחים למצוא אותו בשום מקום, לפעמים כי אנחנו לא זוכרים במדויק את המילים, לפעמים כי הוא ישן מידי, ולפעמים כי אנחנו פשוט לא מחפשים טוב מספיק.

עשינו לכם סדר וריכזנו עבורכם את כל השירים שכבשו את הפוריו בארץ ובעולם.

  1. במקום הראשון – Becky G – Shower

השיר "שאוור" של הזמרת  והשחקנית האמריקאית בקי ג'י (רבקה מארי גומז) שיר  די ישן משנת 2014 שצבר פופולאריות בתקופה האחרונה בטיקטוק למגוון סרטוני ריקוד.

לשיר:

  • במקום השני – Nelly – Dilemma

השיר "דילמה" של הראפר נלי (קורנל היינס ג'וניור) יצא לאוויר כבר בשנת 2009 אך שום דבר לא מנע ממנו לחזור אלינו בשנת 2021 עם ריקוד טיקטוק ממכר ומיוחד.

לשיר:

  • במקום השלישי – Loui – Shake Dat

השיר "שייק דהט" של לואי, זמר שאנחנו לא הכרנו עד לא מזמן וכנראה שגם אתם הוא מונה רק 20 אלף עוקבים ביוטיוב וזהו השיר היחיד המוביל בערוץ שלו.. ולנו רק ניתן לומר "נפלאות הטיקטוק"

לשיר:

  • במקום הרביעי – Planet Rock

כנראה שאתם תזנהו את השיר  רק לפי הסאונדים המיוחדים מחלקי השיר, השיר יצא לאוויר בשנת 2008 וצבר כחמש מיליון ביוטיוב

לשיר:

  • במקום החמישי – 3 Musketeers

השיר של הערוץ הכי וורוד ביוטיוב, אין מצב שעדיין לא נתקלתם בשיר שנושא את צמד המילים "היי היי" וגרף למעלה מ – 13 מיליון צפיות

לשיר:

  • במקום השישי – $NOT – Mean ft. Flo Milli

שהשם של השיר מתחיל עם דולר כנראה שגם מילות השיר יצירתיות מאוד וכן.. זה מה שגרם לו לתפוס בטיקטוק.

לשיר:

7 . במקום השביעי –  Popp Hunna – Adderall (Corvette Corvette)

אם אתם מסתכלים בפוריו בטיקטוק לפחות פעם ביום, אין סיכוי שהריקוד של השיר "קורבט קורבט" לא קפץ לכם פעם אחת וכנראה שיש סיבה לכך

לשיר :

במקום השמיני – 4 My Shy Girls

השיר שהפך ללהיט טיקטוק בעיקר בזכות הסרטונים יוצאי הדופן שמכסים את המצלמה בכל פעם ששומעים את הסאונד בשיר.. לא מבינים על מה אנחנו מדברים? לחצו פלאיי והכל יסתדר.

לשיר: https://www.youtube.com/watch?v=dmrETiQmDfg

במקום התשיעי – "Streets Favorite" by Capone

השיר  מ – 2009 שעשה קאמבק רציני והפך לטרנד שמסמל "כישלון" של משהו מסויים כמו: נפילה, פאדיחה, או משהו משהו שהשתבש.

לשיר :

במקום העשירי – Aesthetic

וכנראה שלא קוראים לשיר הזה סתם "אסטטיק" בדרך כלל טיקטוקרים מעלים עם השיר הזה כל מיני דברים שהם הכינו ומתעדים את הלפני והאחרי לדוגמא: הכנת עוגת שוקולד מיוחדת או יצירת מתקן מיוחד.

במקום האחד עשר – Justin Timberlake – Mirrors

ג'סטין טימברלייק מגיח אל המקום האחד עשר עם הלהיט שלו משנת 2013 אשר צבר כמעט 800 מליון צפיות ברחבי העולם והיום הוא מככב  בטרנד כאשר כל אחד נותן כאפה בישבן למשתתף השני אל צלילי השיר שלו וכמובן מעלה אותו לטיקטוק.

לשיר:

במקום השניים עשר – Travis Porter – Bring It Back

יש שירים שפשוט הקצב שבהם מדבק, השיר של ההרכב המצליח טרוויס פורטר אשר צבר מליוני צפיות חזר אלינו השנה בקאמבק עם ריקוד שכבש את הפוריו בארץ ובעולם

לשיר :

במקום השלוש עשר – Savage Love

יש אנשים שפושט שכל מה שהם יגעו בהם פשוט יהיה מדוייק, ג'ייסון דרולו הוא אחד מהם עם קליפ שצבר למעלה מ 90 מיליון צפיות ועם ריקוד שהפך את הפוריו בארץ ובעולם.

לשיר : https://www.youtube.com/watch?v=sQR2-Q-k_9Y

במקום הארבע עשר – WHOOPTY

עם יותר מ 170 מיליון צפיות ביטיוב כנראה שאין דרך לשיר הזה לא להגיע לפוריו. השיר של CJ הפך לאחד השירים הפופולארים של השנה.

לשיר:

במקום החמישה עשר – Walk ft. Lil Baby & 42 Dugg

ריילו רודריגס עם שיר "הדירוגים" בדרך כלל משתמשי טיקטוק משתמשים בסאונד של השיר הזה כדי לבחור בין שני דברים אחד טוב ואחד קצת פחות. לדוגמא מה הם מעדיפים פיצה /  המבורגר.

לשיר:

במקום השישה עשר – Spirits

שיר שמשתמשים רק ב 15 שניות הראשונות שלו בדרך כלל  לסרטונים קצרים ועכשיו יש לכם הזדמנות לשמוע את השיר המלא, פייר אנחנו אהבנו!

לשיר :

במקום השבעה עשר – Se Acabó La Cuarentena

קחו שיר מעולה, קצב מצויין, וקליפ מטורף.. ותנסו שלא להפוך את זה ללהיט.

לשיר:

במקום התשע עשר – Phao – 2 Phut Hon

האם זהו הגנגם סטייל החדש? שיר שמגיע אלינו היישר מהמזרח הרחוק  ומאיים להשתלט על הפוריו כולו. השיר נוצר ביחד עם קליפ ובהם דמויות ממוחשבות שרוקדות לצלילי השיר וכמובן שהפך לריקוד פופולארי.

במקום העשרים – BATALNA

שיר ערבי שיצא בשנת 2019 וצבר תאוצה בשנת 2020 כאשר רוב הטיקטוקרים יוצרים סרטון שתמיד יתחיל במילים "למה יש יותר תסביך מ" ובסופו ירקדו לצליליו

לשיר:

במקום העשרים ואחת – She Looks So Perfect

השיר של להקת 5SOS משנת 2014  זכה ביוטיוב ליותר מ – 280 מיליון צפיות עם אתגר ריקוד מיוחד

לשיר:

במקום העשרים ושניים – Needed Me

מחוללת הלהיטים הבין לאומית ריהאנה כובשת גם את אפליקציית הטיקטוק עם שיר משנת 2016 שזכה לריקוד ע"י הטיקטוקרים המובילים בעולם.

לשיר:

במקום העשרים ושלוש – The other side

השיר מסרט פוקס המאה ה -20 "המופע הגדול ביותר",  שקיבל בפוריו הישראלי משמעות קצת אחרת  הטיקטורים בארץ מעלים סרטון ואומרים מה הם בחיים לא יעשו, לדוגמא: בחיים לא אצא עם גבר קמצן, נמוך ממני,  קטן ממני וכו. או דוגמא לסרטון  אחר "מאכלים שמגעילים אותי" ואז יש רשימת מאכלים כמו: טונה, מוקפץ, חומוס וכו

לשיר:

במקום העשרים וארבע – WITHOUT YOU

השיר עם מעל ה – 10 מיליון צפיות מועלה בדרך כלל כסאונד לסרטוני טיקטוק קצרים של כ  – 15 שניות בהם הטיקטוקרים מעלים סרטון שבו הם רושמים שהם מתארים את הרגע הזה שהם מגלים משהו שהוא פחות נחמד, לדוגמא: "הרגע הזה שאת מגלה שהוא קטן ממך"

לשיר:

במקום העשרים וחמש – It's Tricky

וזהו באמת שיר טריקי, שיר שחזר אלינו ואל כל הפוריו העולמי, השיר משנת 2010 עם אתגר מצחיק בו בדרך כלל כמה אנשים משתתפים ועל צד המסך מופיעים שני אופציות מנוגדות ועל כל משתתף לקפץ לצד שהוא מתחבר אליו יותר או צד שמתאר אותו בצורה הטובה ביותר לדוגמא: מה אתת מעדיפה גבר עם זקן או בלי זקן? דוגמא נוספת האם את רווקה או תפוסה?

לשיר:

במקום העשרים ושש – Bulletproof

שיר מ – 2014 שחזר אלינו ואל הפוריו העולמי השנה עם ריקוד קליל ופשוט לביצוע, בדרך כלל הטיקטוקרים אשר מעלים סרטון עם השיר הזה יעלו אותו בקבוצות של כמה אנשים ויבחרו בסרטון הקצר של ה – 15 שניות ולא בסרטון הארוך.

לשיר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן