Skip to content

למה 100 מיליון אנשים עוקבים אחרי ילדה בת 16 בטיקטוק? הכירו את מלכת הטיקטוק צ'ארלי ד'אמליו

  • by
4.5/5 - (20 votes)

היא עדיין לא סיימה את הלימודים וכבר מתחזקת קריירה מפוארת שלא תבייש אף כוכב בין לאומי, אם במקרה הייתם נתקלים בצ'ארלי דאמליו ברחוב כנראה שלא הייתם מנחשים שלילדה שזה עתה עברה מולכם יש חשבון טיקטוק אשר גדול פי 10 ממספר התושבים במדינת ישראל אך אל תתנו לגילה הצעיר להטעות אתכם, צ'ארלי דאמיליו הפכה למכונה משומנת כאשר הפכה את חשבון הטיקטוק שלה לאימפריה עסקית יוצאת דופן. צ'ארלי ידועה בעיקר בסרטוני הריקוד אותם היא מעלה לטיקטוק אשר צברו נכון לרגע כתיבת שורות אלו למעלה מ – 8 מיליארד לייקים והוכתרה ע"י עיתון ה"ניו יורק טיימס" כמלכת הטיקטוק.

@charlidamelio

dc @kamilabattilana

♬ Cry Baby (feat. DaBaby) – Megan Thee Stallion

צ'ארלי עלתה מיד על הראדר של סוכנויות הטאלנטים הגדולות בעולם אך בחרה לבסוף להצטרף ולחתום בסוכנות UTA  היוקרתית אשר אחראית על ניהול חלק מן הכוכבים הגדולים בעולם.

בשנת 2020 מגזין פורבס פרסם את רשימת כוכבי הטיקטוק הרווחים ביותר בעולם ובו צ'ארלי "קטפה" רק את המקום השני כאשר הכוכבת אדיסון ריי  כבשה את המקום הראשון, בעקבות כך נאצלה צ'ארלי להסתפק ברווח קטן של 4 מיליון דולרים רק מפרסומים באפליקציית טיקטוק.

בזמן הקצר בו צ'ארלי מתחזקת את הקריירה הנוצצת שלה היא הספיקה להשתתף בפרסומת אשר שודרה במהלך סופרבול LIV , וליצור לצד הכוכבת הבין לאומית ג'ניפר לופז את אתגר הטיקטוק "אתגר הסופרבול של ג'י לו"  , לצלם סדרת ריאליטי אשר עוקבת מקרוב אחרי חייה, חיי אחותה הגדולה דיקסי דאמיליו בת ה – 19 שהפכה גם היא לכוכבת טיקטוק ומחזיקה בחשבון "קטן" יחסית לאחותה הקטנה עם עם כ – 40 מליון עוקבים בלבד ולצד שאר משפחתה.

ואיך אפשר בלי הטאצ' הישראלי, צ'ארלי אף השפיעה על חברת האופנה הישראלית "עדיקה"  כאשר הקפיצה את המניה שלה בכ – 22% כאשר רק הצטלמה עם בגדיהם וגרמה לחיסולם המהיר מהמלאי אך פה הקסם הישראלי רק מתחיל,  דאמליו פרסמה טיקטוק עם הסאונד של השיר "מיליון דולר" של נועה קירל הישראלית וכמובן איך אפשר לשכוח את הפרסומת לחומוס אחלה של שטראוס שמשווק בעולם ושודר במהלך הסוברבול בכיכובה.

צ'ארלי ידועה בטוב ליבה כאשר היא מפרסמת ברשתות השונות קישורי תמיכה בכל מיני מאבקים בעולם ובעבר פרסמה ציוץ עם קישור הקורא לתמוך ב "פלסטין". הציוץ עורר את זעמם של העוקבים הישראלים של צ'ארלי שכנראה לא ידעה בדיוק לאן היא נכנסה וחשבה שהיא רק מפרסמת קישור תמיכה למאבקים וגיוסי תרומות נוספים כפי שפרסמה בעבר ל Black Lives Matter, מאבק הטרנסג'נדרים ומאבק נגד האנטישמיות בעולם אך הפעם מצאה עצמה בביצה הפוליטית מבלי שהתכוונה לכך. לאחר מספר שעות ובעקבות הלחץ הרב של העוקבים הישראלים שהפנו כלפיה בנוסף לדיונים הפוליטים שעוררה ברשתות החברתיות החליטה בצעד אמיץ צ'ארלי למחוק את הציוץ ולא להביע דעות פוליטיות.

אך זאת לא הפעם הראשונה שצ'ארלי סופגת אש ממעריציה ברחבי העולם צ'ארלי איבדה בעבר כ – מיליון עוקבים בעקבות סרטון יוטיוב שמשפחתה העלתה לערוץ היוטיוב ובו משפחת דאמליו אוכלות ארוחת שף יוקרתית לצד ג'יימס צארלס ובו צ'ארלי נצפתה לא מרוצה מהאוכל ואחותה אף הקיאה אותו. ואם זה לא הספיק צ'ארלי דיברה על כך שהיא רוצה להגיע ליותר אנשים דבר אשר התפרש כזלזול בעיני העוקבים ההדוקים שלה,דבר אשר הוביל רבים לנטישת חשבון הטיקטוק שלה. צ'ארלי אף ספגה בעבר איומים קשים על חייה מצד משתמשים ברשתות החברתיות השונות ושכרה מאבטחים לאבטח את ביתה 24/7 בלוס אנג'לס מחשש שיפגעו בחייה.  

בקורסים ובסדנאות של טרנד אקדמיקס אנו סוקרים את החשבונות המובילים בעולם וחושפים את השיטות אשר הביאו אותם לצמרת הטיקטוק.

לפרטים נוספים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן