Skip to content

טיקטוק – שאלות ותשובות נפוצות המדריך הגדול!

3.7/5 - (3 votes)

באיזו שעה מומלץ להעלות סרטון לחשבון הטיקטוק שלי?

זמני העלאת הסרטונים המומלצים משתנים מיום ליום (לדוגמא חג, שבת, יום חול) ולכל חשבון יש את השעות הפופולאריות שלו, בהם הכי הרבה עוקבים נמצאים באפליקציית הטיקטוק. ניתן לגלות את זה ע"י אנליטיקס בחשבון פרו שלכם.  במידה ועדיין אין לכם סטטיסטיקה לחשבון הטיקטוק שלכם ואתם משתמשים חדשים בפלטפורה רצוי להעלות סרטון בין השעות 13:30-15:00 לסרטון שמטרתו לתפוס בארץ.

למה הסרטון / המשתמש שלי נחסם בטיקטוק ואיך אפשר לערער על כך?

בזמן האחרון טיקטוק חוסמת המון סרטונים בשל הפרת המדיניות שלה.
אנו משערים שאין לכם כוח לקרוא את כל המדיניות הארוכה של טיקטוק באנגלית ולכן רשמנו כאן את עיקרי הדברים שגרמו לסרטוני טיקטוק או למשתמשי טיקטוק להיחסם מהפלטפורמה. שימו לב כי טיקטוק עלולה לשנות את המדיניות או לערוך אותה בכל זמן נתון ויש להתעדכן תמיד.                                                     

  1. אלימות – טיקטוק חרטה על דגלה מאבק באלימות ברשת ולכן היא עלולה להוריד לכם סרטון מהחשבון ואף לחסום אותו אם הוא יעודד בצורה כזאת או אחרת אלימות.  כדי שתבינו עד כמה הפלטפורמה החמירה בנושא זה לאחרונה היא חסמה חשבון של משתמש אשר עשה "אנבוקסינג" בלייב ופתח את הקופסא עם סכין.
  2. פורנוגרפיה – זה נכון שטיקטוק מוצפת בתכנים שהם "לא הולמים" אך לכל דבר יש יש קו אדום ולכן במידה וחשבונכם יפרסם תכנים הכוללים עירום מלא או תכנים הקרובים לכך אתם עלולים למצוא את עצמכם מורחקים מהפלטפורמה לצמיתות.
  3. זכויות יוצרים –  במידה ופתחתם חשבון הנושא שם של מותג כלשהו או השתמשתם בתוכן מקורי מבלי לקבל את אישורו החשבון המקורי ובעל הזכויות ראשי לדווח על טיקטוק על כך ואתם עלולים להיחסם לצמיתות מהפלטפורמה ואף להיגרר להליכים משפטיים מול בעל הזכויות.

במקרה של חסימה ניתן לערר על כך לטיקטוק, ואף ליצור קשר עם צוות התמיכה שלהם בארץ באמצעות שלל הפלטפורמות (מייל/פייסבוק/טלפון)  הסיכויים אמנם לא גבוהים אך זה עדיף מכלום.
לכן עדיף לקחת קורס מקצועי שיסביר לכם צעד אחר צעד איך לא להיחסם ולהפוך את החשבון שלכם לחשבון מוביל באפליקציה.

איך מוסיפים "שאלות ותשובות" לפרופיל שלי בטיקטוק?

נכון לרגע כתיבת שורות אלה רק משתמשים אשר יש להם מעל 10,000 עוקבים יכולים להוסיף את האופציה הזאת לחשבונם, כאשר תגיעו למספר זה תיפתח בפניכם האופציה באופן אוטומטי בהגדרות הפרופיל.

כמה האשטגים מומלץ להעלות עם סרטון בטיקטוק?

האשטגים עוזרים לאלגוריתם של טיקטוק לזהות לאיזה נושא משתייך הסרטון שלכם ועשוי לחשוף אותו לקהל גדול יותר, ממוקד יותר ו – "חם יותר" כך שתקבלו יותר לייקים, תגובות ושיתופים לסרטון אנו ממליצים להעלות בין האשטאג אחד לשלושה על פני סרטון אחד.

איך לקבל ווי כחול בטיקטוק?

ה V הכחול הפך ממזמן לסמל סטטוס בקרב מובילי הדעה, רבים מנסים להשיגו אך רק מעטים זוכים לכבוד הזה.

אז איך ניתן להשיג את ה  V הכחול?

אם קיבלת וי כחול בפלטפורמות אחרות פייסבוק/אינסטגרם – הדרך שלך קצרה משמעותית מאדם שעדיין לא השיג V כחול באף פלטפורמה וסביר להניח שתקבל אותו באופן אוטומטי.

יחסי ציבור –  משתמשים שמסוקרים באופן קבוע בתקשורת החל מעיתונים, תוכניות טלוויזיה, רדיו וכלים נוספים ברי השפעה מקצרים את דרכם אל הווי הכחול

חשוב להבהיר כי טיקטוק לא "מחלקת" באופן חופשי את הווי הכחול למשתמשיה כדי לשמור על ייחודיות בקרב מובילי הדעה.

במידה ויש לך כיסוי תקשורתי נרחב, ווי כחול בפלטפורמה אחרת, או שאתה חושב שאתה עדיין זכאי ויש לך טיעון מספיק טוב

שגר מייל אל: [email protected]

ואולי גם אתה תזכה לווי המיוחל. 

9 thoughts on “טיקטוק – שאלות ותשובות נפוצות המדריך הגדול!”

  1. שלום
    תלמידה מבית הספר דיווחה שקרים לטיקטוק ונחסם לי העמוד.
    איך אני מחזירה אותו?
    ולמה לא בודקים לפני שמוחקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן