Skip to content

הרצאה על טיקטוק

  • by
5/5 - (2 votes)

אפליקציית הטיקטוק כבשה את עולמנו, אם התנסיתם בה, בטוח שמעתם עליה, כמו רבות לפניה, טיקטוק הגיע לעולמנו ושינתה את פני המשחק, הפכה לחלק מההרגלים של הדור הצעיר, דרך להוספת הכנסה, פלטפורמה שלמה של מה שנדמה כמו אין סוף אפשרויות. אז אם אתם באמת לא יודעים עליה מספיק ועל הפוטנציאל הטמון בה, הגיעה השעה לקבל הסבר מיטבי שיסדר לכם את התמונה.

מה זה טיקטוק?

אפליקציית טיקטוק היא אפליקציה המבוססת על פרסום סרטוני וידיאו קצרים, בין חמש עשרה לשישים שניות בדרך כלל, היא התחילה בטרנד של סנכרון שפתיים למוזיקה שנשמעת ברקע והפכה מאז להרבה מעבר לכך. האפליקציה מציעה למשתמשים מבחר של צלילים וקטעים משירים יחד עם האפשרות להוסיף כל מיני אפקטים ופילטרים, בנוסף ישנה אופציה להוסיף סרטונים קיימים שיצרתם מהטלפון שלכם לאפליקציה.

איך טיקטוק הפכה לכל כך פופולארית

עכשיו כשאתם קיבלתם הסבר טיקטוק מקוצר, נשארת התהייה איך הפכה האפליקציה הזאת לכל כך אהובה ופופולארית. מאז השקת האפליקציה, הפופולאריות שלה גדלה נחרצות, היא צברה מעל חמש מאות מיליון משתמשים פעילים בחודש וכל הסיפור הפופולאריות הגיע מכמה סיבות עיקריות.

  • המלצות ממפורסמים – האפליקציה הפכה לחביבה במיוחד בקרב מפורסמים שעזרו להניע את האהדה כלפיה, האפליקציה שילמה עבור שותפויות עם כל מיני מפורסמים מכל מיני מקומות בעולם המקדמים את האפליקציה לקהלים המקומיים שלהם.
  • תוכן מקומי – גורם נוסף להצלחה של האפליקציה מגיע מהעובדה שהיא אפליקציה עולמית עם דגש מקומי חזק. הכוונה היא שהאפליקציה מנהלת תחרויות ואתגרים מקומיים, ודרכה ניתן לקדם מקומות תיירות, חוויות מקומיות, בתי עסק שונים ומהות של אזור.
  • שיתוף קל ונוח – אחד הדברים שהכי השפיע על הפופולאריות העצומה של האפליקציה, זה העבודה שמדובר באפליקציה פשוטה למדי, ניתן לייצר וידיאו קצר וקולע בקלות ובמהירות, לשתף ולהגיע לכל כך הרבה אנשים בלי בעיה. המשתמשים יכולים לשתף, להיחשף ולצפות בכל זמן ומכל מקום, להרגיש חלק, להיות בעניינים, והכל בעזרת תכנים קצרים ופשוטים שכל אחד יכול לעשות.

במה למותגים

טיקטוק זה לא מקום עם מודעות ותצוגות שאנו רגילים אליהם, לכן היא גם לא מתחרה ברשתות החברתיות מהבחינה הזאת. אך עם זה, בזכות ההצלחה הגדולה של האפליקציה, הרבה מותגים מבינים שמדובר בפוטנציאל עצום, ושניתן להשתמש באפליקציית הטיקטוק כערוץ שיווקי. הרבה מותגים משתמשים באתגרי הטיקטוק והתחרויות כדרך לגרום למשתמשים לייצר תוכן הקשור למותג שלהם ולקדם אותו.

הרצאות לארגונים ובעלי עסקים

בגלל הפוטנציאל העצום שטמון בשימוש באפליקציה הזאת, בעיקר עבור עסקים ומותגים שרוצים לפרסם ולקדם את עצמם, יש חשיבות בהיכרות עם האפליקציה ומה שניתן לעשות בה. לכן, יש הרצאות טיקטוק, הרצאות שמטרתן להרחיב את הידע של אנשי השיווק השונים על מה שניתן לעשות דרך אפליקציית הטיקטוק, זהו עולם חדשני ומשתנה, ומה שנכון היום לא בהכרח יהיה נכון עכשיו, אך בעולם השיווק צריך לדעת לתפוס את הרגע.

הרצאות לנוער

בעבר אנשים חשבו שההתנהלות ברשתות היא לשום סיבה או מטרה אמתית, ולא מדובר במסלול קריירה פוטנציאלי. אך דברים במהרה משתנים, וניכר שיש פה פוטנציאל אדיר, כך גם רואים באפליקציית הטיקטוק, שמזוהה רבות עם קהל צעיר, והצליחה לסחוף אחריה המון אנשים. היום ישנן הרצאות עבור תלמידי בית ספר ונוער בכך, אשר מעבירים ומספרים להם על השינויים העצומים שנעשו בתעשייה והכוח שיש באפליקציה הפשוטה הזאת.

מה תוכלו ללמוד

בקבלת הרצאה או הסבר על טיקטוק, תוכלו ללמוד את השיטות השונות לשימוש באפליקציה, בדיוק כמו שתרצו לשפר את התדמית העסקית בצורת מודעות בפייסבוק ואינסטגרם, גם הדיוק ביצירת תוכן סרטונים קצרים הוא חלק ממגמת השיווק העולמית שתרצחו להכיר אם יש לכם עסק לקדם. על ידי היכרות מעמיקה עם כל האסטרטגיות שאנשי כבר גילו באפליקציה, תוכלו גם אתם להצטרף לחגיגה ולהשתמש נכון באפליקציה עבורכם.

עבור מי זה רלוונטי

כמובן שכל ההסברים וההרצאות מכוונות בעיקר כלפי אנשי שיווק, בעלי עסקים, אנשים שצריכים להישאר מעודכנים בפלטפורמות החברתיות השונות ואיך ניתן להשתמש בהם בחוכמה. כמו כנס על טכנולוגיה חדשנית, גם להישאר בקצב בנוגע לרשתות החברתיות החמות בשוק זה חלק מהסיפור בעולם השיווק והפרסום, לדעת מה הכי עובד, בעל פוטנציאל, פותח דלת לקהלים חדשים וזאת בדיוק אפליקציית הטיקטוק.

תיהנו מהדרך

באפליקציה ניתן למצוא הרבה מעבר לשיווק ופרסום, כמו כל רשת חברתית יש גם ובעיקר פוטנציאל של הנאה, הרי בסופו של דבר מה שמושך אנשים להשתמש באפליקציה אלו הדברים הפשוטים ביותר, הצחוק, הרגש והריגוש. שווה להתנסות באפליקציה מנקודת מבט של מקור הנאה פשוט, לראות איך זה עבור משתמשים חדשים שפשוט ניגשים לגלות עולם חדש כל תוכן ויצירה.

אין חדש תחת השמש

לאלו מכם שאולי שמתם לב, כבר היו לא מעט אפליקציות מעוד דומות למה שאפליקציית טיקטוק מביאה לשולחן. אז איך בכל זאת זה מצליח אתם בטח שואלים, וכנראה יש לזה כמה סיבות, קודם כל דור משתנה, בשביל הצעירים ביותר זאת אפליקציה חדשה לחלוטין, הם לא הכירו את הקודמות שהיו לפניה. ובנוסף לכך, הרבה פעמים זה עניין של מומנטום, תפיסת הרגע בה משהו הופך לוויראלי, יושב טוב לאנשים, ובמזל, הופך להצלחה.

עסקים מתחילים

עבור עסקים מתחילים, האפליקציה הזאת יכולה במיוחד לעניין אתכם, הנגישות לכמות אנשים עצומה, חשיפה מאסיבית, זה פוטנציאל אדיר, בעיקר עבור עסק חדש שעדיין לא מכירים. יש לכם הזדמנות מדהימה להכיר את העסק שלכם לקהל עצום ממדים ולהשאיר רושם ראשוני שאתם שולטים בו לחלוטין. טיקטוק במיוחד אהובה בקרב הקהלים הצעירים, מה שעוזר לזרימת המידע וחשיפה חוזרת שמשתפים בקלות מאחד לשני.

לתפוס את הרגע

היום זה טיקטוק, מחר זה אולי יהיה משהו אחר, אבל זאת לא סיבה לחכות, צריך לתפוס את הרגע ולנצל את מה שיש עכשיו. אפליקציית הטיקטוק מצליחה בצורה יוצאת מן הכלל, מה שהופך את הפוטנציאל לעצום עבור כל מי שרוצה לקדם את העסק שלו את עצמו, ובמקום לחשוב על מה יהיה, צריך לחשוב על מה עושים עם זה עכשיו, איך גם אתם תוכלו לנצל את מה שקורה ברגע זה לטובתם, ובעזרת אולי קצת הכוונה, כנראה שגם תצליחו.

הכל בסוף זה עניין של שיווק

העולם שלנו רץ על הדברים האלו, עסקים, כסף, הצלחה, מומנטום, וכך גם כל אפליקציה, בסופו של דבר המטרה היא להצליח. אמצעי השיווק הוא המנוע לייצר הצלחה, לקדם את מה שניתן להציע, ולכן כמו כל אפליקציה כמעט, גם טיקטוק הפכה לחלק מהסיפור, כנראה בכוונה. מה שנשאר לכם לעשות ,זה לרתום את האפליקציה למסע שלכם, למצוא איך גם אתם תוכלו להשתמש במה שיש לפניכם, בשביל לקדם אתכם או את העסק שלכם.

לסיכום

אז כמו שניכר, לאפליקציית טיקטוק יש הרבה הצלחה וגם הרבה פוטנציאל עסקי עבור אנשים רבים. אם אתם מבינים שיש פה ערך, מה שבאמת נשאר לכם לעשות זה ללמוד על מה שיש לכם בידיים, דרכי שיווק ופרסום שיתאימו לאופן בה האפליקציה הזאת עובדת, תנסו ללמוד ממי שכבר הצליח, לשמוע הרצאה, לקבל הסבר, לעבור הדרכה, כל מה שיעזור לכם לממש את הפוטנציאל הקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן