Skip to content

האם הולכים להגביל את טיקטוק בישראל?

  • by
5/5 - (1 vote)

בשנים האחרונות טיקטוק הדיחה את ווטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק מטבלת האפליקציות עם זמן השימוש הגבוה ביותר בהם. אך האם בייט דאנס (החברה שעומדת מאחורי טיקטוק ומאחורי מקבילתה במדינת סין) הולכת להגביל את המשתמשים באפליקציות שלהם בישראל?

זה פשוט, בייט דאנס מפעילה כיום את אפליקציית "דויאין" בסין שהיא למעשה הגרסה הסינית שלה לטיקטוק אך רק הרבה יותר מתקדמת, או במילים אחרות "שפן הניסיונות שלהם" למעשה לפני שבייטדאנס מכניסה שינוי כלשהו לאפליקציית טיקטוק היא למעשה בוחנת אותו על מקבילה הסינית אפליקציית "דויאין", חברת בייטדאנס החליטה בצעד חסר תקדים להגביל את זמן השימוש באפליקציית דואיין ל – 40 דקות בלבד לילדים עד גיל 14, כרגע השינוי חל רק במדינת סין.

הצעד הקיצוני לא הגיע במפתיע, לפני כשלושה שבועות ממשלת סין החליטה להגביל את זמן השימוש של צעירים עד גיל 18 במשחקי אונליין לשעה אחת ביום בין השעות 20:00-21:00 כדי למנוע ירידה בתפוקת העבודה של העובדים במדינה, בתוצר הגולמי וכמובן להגן ולשמור על אזרחי מדינת סין מפני התמכרות למסכים.

קרדיט: unsplash

נציגות טיקטוק בישראל כבר החלה בהגבלת בני הנוער באפליקציה בצעדים אחרים, טיקטוק ישראל החליטה להעלות הילוך בכל הנוגע על שמירת הפרטיות והבטיחות של בני הנוער באפליקציה. נכון אמנם כרגע טיקטוק לא הגבילה את בני הנוער לזמן שימוש מוגדר באפליקציה (וכנראה שמדינת ישראל גם לא תעשה כך) אך כרגע טיקטוק מנסה לחסל את תופעת ההטרדות וכמובן את תופעת הבריונות ברשת, אחד מהצעדים הבולטים של נציגות טיקטוק הישראלית היה להפוך באופן אוטומטי את האופציה של ילדים עד גיל 17 לקבל הודעות פרטיות ללא זמינה, כמובן שניתן להפעיל את מצב "קבלת הודעות" לכולם ולעקוף את ההגבלה המוגדרת מראש, אך כל צעד לשמירה וקידום הביטחון על צעירים כאן הוא מבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

זה אמנם מורכב להבין את הדור החדש, אבל מזל שאנחנו כאן להראות לך את כל המרכיבים.

    WhatsApp
    רוצים להזמין סדנת טיקטוק או שנקדם לכם את הטיקטוק? שלחו לנו הודעה עכשיו!
    דילוג לתוכן